تبليغات در پي‌هالز





نمایش نتایج 1 به 7 از 7

نام گفتگو: تصاویر منتشر شده تست تصادف لیفان 620 از موسسه c-ncap چین

  1. #1


    زمان پیوستن
    19 Jul 2011
    نوشته‌ها
    566
    تشکر شده:
    1122

    پیش گزیده تصاویر منتشر شده تست تصادف لیفان 620 از موسسه c-ncap چین

    سلام
    خوبید دوستان عزیزم
    من دوباره اومدم(مزاحم همیشگی این سایت)

    چند تا عکس از تست تصادف لیفان 620 براتون میگذارم.......نتایج بدست آمده از لیفان 620 چندان امیدوار کننده نیست!!........این تست ها و تصاویر مربوط به موسسه تست تصادف چین هست که به نام c-ncap معروفه.......در این تست که حداکثر 5 ستاره به خودروها میده برا لیفان 620 سه ستاره داده و همچنین برا لیفان 520 تنها دو ستاره داده!
    این موسسه ماله خود کشور چین هست حالا ببینید اگه این خودرو در یه جای معتبر مثلا euroncap تست بشه دیگه چه امتیازی میگیره؟؟!!
    من یه قسمتی رو تو سایتش خوندم البته انگلیسی بود اما یه چیزایی دستگیرم شد مثلا اینکه این موسسه از سرعت 56 کیلومتر در ساعت برا تست استفاده میکنه(در این تست مانعی که قراره خودرو باهاش برخورد بکنه قابلیت تغییر شکل را ندارد) و همچنین تست از پهلو هم با سرعت 50 تا انجام میشود.

    همونطوری که عکس ها دیده میشه پای آدمک راننده کاملا درون داشبور فرورفته!..........و آدمک سرنشین جلو رو هم اگه دقت کنید مشخصه که صندلیش کاملا از جای خودش در رفته و به سمت درب خودرو چرخیده(احتمالا این سیستم در ماشینایه چینی به این دلیله که فرد حادثه دیده رو به راحتی بتونن از درب ماشین بیرون بکشن)...........آدم وقتی این صحنه رو که میبینه زانوهاش این درد وحشتناک رو احساس میکنه.

    بچه ها حرفام فقط جنبه مزاح داشت.....خدایی نکرده به دوستان لیفان سوارم بر نخوره..........مرسی

    عکس ها رو ببینید و قضاوت با شما :













    آخرین ویرایش به وسیله saeed_gh_h : 28 December 2011 در 03:26 AM

  2. 14 نفر از کاربران ، از دوست گرامی saeed_gh_h به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ali1363 (28 December 2011), arash99ir (28 December 2011), equinoxe (28 December 2011), farshad_ata (28 December 2011), ghafouri yazdi (12 January 2012), hamed_mo (28 December 2011), mahdi13 (28 December 2011), masoud687 (28 December 2011), Mgh122 (14 April 2012), mohammad1983 (28 December 2011), Rain Man 4498 (28 December 2011), rza_bgy (28 December 2011), Senator (13 January 2012), tiger-2000-full (28 December 2011)

  3. #2


    زمان پیوستن
    29 Aug 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    Lifan 620
    گوشی موبایل
    imate
    نوشته‌ها
    327
    تشکر شده:
    388

    پیش گزیده

    ممنون سعید جان از عکسهایی که گداشتی.
    اتفاقا من چون این عکسها رو دیده بودم این ماشین رو گرفتم. سرعت در تست ncap 64 و cnacap 56. مطمئنا در تستهای اروپایی امتیازی خوبی کسب نمیکنه اما فراموش نکنیم تستهای صورت گرفته بر روی 405 و زانتیا و ...که اون موقع نه فقط زانو بلکه همه جات درد میگیره ( خدای ناکرده توهین به صاحبان این خودروها نباشه ) البته این به معنیه خوب بودن نیست بلکه انتخاب بین بد و بدتره. در هر حال نکات مثبت تست رو میشه به عدم خرد شدن شیشه جلو و عدم تاب برداشتن ستونها و عملکرد صحیح ایربگ ( فیلمش هم هست که در روسیه تست شده ). نقطه ضعف اصلی هم جابجایی صندلی که باعث آسیب جدی به زانو میشه . در کل در مقایسه با برخی خودروها بدک نیست اما حالا حالاهااااا کار دارند تا به سطح اول خودروسازها برسند. ایشالا روزی برسه که همه اولین گزینه برای انتخاب خودروهاشون ایمنی باشه نه شتاب و آسییب کم در تصادفات و نه خوب فروش رفتن. بازم ممنون بابت اطلاع رسانیت.
    خدایا چنان کن سر انجام کار توخوشنود باشی و ما رستگار

  4. 5 نفر از کاربران ، از دوست گرامی farshad_ata به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    mohammadrezaef (28 December 2011), PAYAM (28 December 2011), rza_bgy (28 December 2011), saeed_gh_h (28 December 2011), Senator (13 January 2012)

  5. #3


    زمان پیوستن
    19 Jul 2011
    نوشته‌ها
    566
    تشکر شده:
    1122

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط farshad_ata مشاهده گفتگو
    ممنون سعید جان از عکسهایی که گداشتی.
    اتفاقا من چون این عکسها رو دیده بودم این ماشین رو گرفتم. سرعت در تست ncap 64 و cnacap 56. مطمئنا در تستهای اروپایی امتیازی خوبی کسب نمیکنه اما فراموش نکنیم تستهای صورت گرفته بر روی 405 و زانتیا و ...که اون موقع نه فقط زانو بلکه همه جات درد میگیره ( خدای ناکرده توهین به صاحبان این خودروها نباشه ) البته این به معنیه خوب بودن نیست بلکه انتخاب بین بد و بدتره. در هر حال نکات مثبت تست رو میشه به عدم خرد شدن شیشه جلو و عدم تاب برداشتن ستونها و عملکرد صحیح ایربگ ( فیلمش هم هست که در روسیه تست شده ). نقطه ضعف اصلی هم جابجایی صندلی که باعث آسیب جدی به زانو میشه . در کل در مقایسه با برخی خودروها بدک نیست اما حالا حالاهااااا کار دارند تا به سطح اول خودروسازها برسند. ایشالا روزی برسه که همه اولین گزینه برای انتخاب خودروهاشون ایمنی باشه نه شتاب و آسییب کم در تصادفات و نه خوب فروش رفتن. بازم ممنون بابت اطلاع رسانیت.
    دوست خوبم سلام..........واقعا خیلی خوشم اومد با اینکه ماشینت 620 هست خیلی منصفانه قضاوت کردی........معلوم میشه آدم با کمالاتی هستی
    صد البته که ایمنی 620 از زانتیا و 405 بهتره(هر چی نباشه این دو خودرو تکنولوژی بیست و اندی ساله پیش رو باخودشون یدک میکشن!......من تا حالا تستی از 405 ندیدم اما تا حدودی میشه حدس زد که چه جور عمل میکنه اما تست زانتیا رو که دیدم واقعا تکان دهندست!.......با این که زانتیا دو ایربگ داره اما اینقدر بدنه این ماشین ضعف داره که ایربگ عملا هیچ نقش مثبتی نمیتونه بازی کنه!)

    منم منظورم همینه و احتمالا شما هم با من موافقی که چیزی که عکس ها نشون میده واقعا صندلی های 620 مشکل دارن چه راننده و چه سرنشین جلو.................وگرنه بعد از تست ماشین از قسمت شیشه جلو به عقب کاملا دست نخورده باقی مونده و عقبش هم بلند نشده................اما به هر حال به خاطر ضعف کاملا محسوس صندلی هاش تو تصادف باعث آسیب فرد میشه..............و خداییش این خیلی حیفه که ماشینت مقاوم باشه اما به علت ضعف در صندلی ها و کمربندهای پیشکشنده تو تصادف ها آسیب ببینی..........چون وقتی خدایی نکرده بخواد اتفاقی برا آدم پیش بیاد دیگه حادثه براش مهم نیست که ماشینت ضعف داره یا صندلی یا هر جای دیگه............و کل اعضای یه ماشین باید کاملا مهندسی شده و هماهنگ طراحی بشه وگرنه ضعف در یک قسمت، محاسن و نقاط قوت سایر قسمت ها رو از بین میبره.
    اما در تست بغل هم به نظرم ضربه گیر ها آنچنان که باید و شاید خوب عمل نکردن و درب ها تا حد زیادی داخل اتاق رفتن.
    آخرین ویرایش به وسیله saeed_gh_h : 28 December 2011 در 03:10 PM

  6. 5 نفر از کاربران ، از دوست گرامی saeed_gh_h به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    arash99ir (28 December 2011), farshad_ata (28 December 2011), ghafouri yazdi (12 January 2012), Mgh122 (14 April 2012), PAYAM (28 December 2011)

  7. #4


    زمان پیوستن
    29 Aug 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    Lifan 620
    گوشی موبایل
    imate
    نوشته‌ها
    327
    تشکر شده:
    388

    پیش گزیده

    لطف داری سعید جان. کاملا درست میگی سالها از تکنولوژِی 405 و زانتیا میگذره ولی متاسفانه همین خودروهای در کشور خرید و فروش میشه حالا از پراید بگذریم که تابوت متحرکه. در مجموع شرکتها در تستهایی که انجام میدند سریعا تغییراتی میدند تا بهبود داشته باشه .شرکتهایی که میخوان پیشرو باشند در محصولاتشون مشخصه مثل پژو 407 و یا c5 . البته تستی که در روسیه انجان شده پشت 620 بلند میشه و کمی میچرخه اگر در یوتیوپ سرچ کنید تستش رو میبینید. انشا ... همه سلامت و ایمن رانندگی کنند.
    با اجازه لینک کامل تست رو میزاذم چون عکسهای بیشتری داره

    http://www.pakwheels.com/forums/cool...an-620-sedan-2
    همونجور که میبینی در تست از جانب برعکس خرابی از بیرون داخل آسیبی ندیده.
    یاحق
    آخرین ویرایش به وسیله farshad_ata : 28 December 2011 در 04:04 PM
    خدایا چنان کن سر انجام کار توخوشنود باشی و ما رستگار

  8. کاربر زیر از دوست گرامی farshad_ata به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    saeed_gh_h (28 December 2011)

  9. #5


    زمان پیوستن
    29 Aug 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    Lifan 620
    گوشی موبایل
    imate
    نوشته‌ها
    327
    تشکر شده:
    388

    پیش گزیده

    این هم لینک اصلی . بد نیست تستهای ماشینهای دیگه هم هست البته در صفحه اصلی لینک مراکز معتبری مثل euro nacap , ancap و .... وجود داره.
    http://www.c-ncap.org.cn/app/cncap/e....jsp?pzid=2316
    خدایا چنان کن سر انجام کار توخوشنود باشی و ما رستگار

  10. #6


    زمان پیوستن
    26 Mar 2007
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    لوگان E2LP + پرايد + ريو
    نوشته‌ها
    1,734
    تشکر شده:
    4755

    پیش گزیده

    جالبه كه پاي چپ راننده، اون طوري كه تو عكسها مشخص هست، زده داشبورد رو داغون كرده و بين فرمون و داشبورد هم گير افتاده ولي تو عكسهاي تست تصادف تمام قسمت پا چه ساق و چه ران رنگش سبز هست. يعني دريافت تمام امتياز.
    براي قسمت پايين پا ( مچ ) هم رنگي در نظر نگرفتند. در Euro ncap مچ پاي راننده هم در برخورد از روبرو بررسي ميشه. كه اينجا به نظر نميرسه مچ هم وضع خوبي داشته باشه.

  11. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی reza engine به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    mahdi13 (28 December 2011), mohammadrezaef (28 December 2011)

  12. #7


    زمان پیوستن
    31 Oct 2005
    شهر
    استان البرز
    اتومبيل
    LOGAN (E2+LP) X 2, RIO
    گوشی موبایل
    Samsung Galaxy NOTE II
    نوشته‌ها
    2,586
    تشکر شده:
    5515

    پیش گزیده

    سلام
    متاسفانه توی این مملکت کاری شده که ما به ماشین های توی این رنج خیلی امیدوار هستیم.
    این چند وقت اخیر چند تا مهمان چینی داشتیم که به دلیل تردد زیاد در ایران به دنبال خرید ماشین براشون بودیم.تا اینکه رسیدیم به لیفان و mvm.داشتم داخل لیفان رو نگاه میکردم که یکدفعه دستم رو کشید گفت بیا بریم این ماشین made in china هست و ......
    من هم گفتم خیلی از دوستان من این ماشین رو دارند و فعلا ازش راضی هستند اما باز حرف خودش رو میزد.عکس العملش نسبت به محصول خودشون برام خیلی جالب بود.
    اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي
    الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري
    الصّدّيق الشَّهيد صَلَاةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه
    كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.


  13. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی mohammad1983 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    mahdi13 (29 December 2011), Mgh122 (14 April 2012)

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد