تبليغات در پي‌هالز





صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر
نمایش نتایج 1 به 13 از 44

نام گفتگو: رنو-داچیا-نیسان داستر*** RENAULT-DACIA-NISSAN DUSTER

  1. #1


    زمان پیوستن
    20 Jan 2008
    شهر
    شیراز و بوشهر
    اتومبيل
    لوگان LP نقره ای:ایران فرقون
    نوشته‌ها
    197
    تشکر شده:
    556

    Exclamation رنو-داچیا-نیسان داستر*** RENAULT-DACIA-NISSAN DUSTER

    با سلام:
    تقریباً فکر کنم همه دیگه بدونید که قراره داستر در سال 2012 در ایران بفروش برسه پس با اجازه اساتید من این تالار رو باز میکنم ولی فکر کنم بهتره یک تاپیک جداگانه باز بشه چون با قیمت حداکثر کمی بالای 20 میلیون برای بالاترین مدل--ای دو چهار چرخ متحرک فول -- قول میدم که از لوگان هم بیشتر سروصدا بپا کنه.

  2. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی MEHRDAD_Ilat به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    Mehrdad_jafari89 (17 December 2011), rza_bgy (21 January 2011)

  3. #2


    زمان پیوستن
    23 Apr 2007
    شهر
    کرج
    اتومبيل
    هیوندای توسان- پژو 206
    گوشی موبایل
    سامسونگ B5702
    نوشته‌ها
    926
    تشکر شده:
    3822

    پیش گزیده

    بعید به نظر می رسه با 20 میلیون در شرایط فعلی بشه همچین ماشینی در ایران عرضه کرد...

    انجین 1.6 لیتری 105 اسب بخاری



    یا درست حرف بزن یا عاقلانه سکوت کن.

    ژرژ هربرت

  4. 4 نفر از کاربران ، از دوست گرامی afshin_k به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    Alireza_g (9 August 2012), imanrio (21 January 2011), Mehrdad_jafari89 (17 December 2011), rza_bgy (25 February 2011)

  5. #3


    زمان پیوستن
    20 Jan 2008
    شهر
    شیراز و بوشهر
    اتومبيل
    لوگان LP نقره ای:ایران فرقون
    نوشته‌ها
    197
    تشکر شده:
    556

    پیش گزیده قیمت احتمالی داستر با توجه به قیمت در کشورهایی که عرضه شده است

    با سلام؛
    در رابطه با قیمتی که بنده گفتم "کمی بالای 20 میلیون" باید بگم که توجه کنید که این اتوموبیل بر اساس شاسی لوگان با موتور لوگان وبا فضای داخلی لوگان -ابعاد داخلی داسترکاملاً مشابه لوگان 2009 است-طراحی و ساخته شده و تنها چیزهایی که اضافه شده فقط دیفرانسیل عقب با سیستم درگیری اون میباشد و چیزهایی هم بهبود یافته اند منجمله اکسل عقب-زیر شاسی یا رام عقب بجای محور اچ شکل- و چرخهای 16 اینچی و بلاخره اتاقی که حدوداً کمی بزرگتر و صد البته زیباتر شده است .خوب حالا طبیعی است که 5 میلیون هم برای این اضافه ها و تغییرات اتاق بگیرند که در کشور روسیه چیزی حدود 548 هزار روبل یا با نرخ برابری هر 30 روبل به ازاء یک دلار که توی ایران 1070 تومان است میشود.
    548000/30*1070=19.545.000 تومان و صد البته برای مدل ای2 فول یا همون Laureate 1.6 16V (бензин) 105
    لینک سایت روسی قیمت داستر:
    http://dusterclubs.ru/harakteristiki_duster.html
    البته در اوکراین هم ارائه میشود که مدل ای2 فول در اونجا هم 169900 گریونی یا با نرخ برابری هر 0.795 گریونی به ازاء یک دلار میشود :169900/0.795*1070=22.867.000 تومان .
    لینک سایت رنو در اوکراین و فایل اکسل که قیمتها و مدلهای داستر توش نوشته شده:
    http://renault.ua/pic/dcontent/10009...ice_Duster.xls
    لینک مقاله داستر در یکی از سایتهای روسی در هنگام بررسی اونها و سایر خبرنگاران ومنتقدان در مراکش که البته واریانت جی پگ فایل اکسل در انتها اومده.
    http://www.autoreview.ru/_archive/se...ECTION_ID=2048
    خوب توی اروپا هم با قیمت کف 11990 برای مدل چهارچرخ متحرک فروخته میشود .
    بازهم بگم که در مقام مقایسه لوگان 105 اسب بخاری تولیدی در ایران ارزانتر از هر دو کشور اوکراین و روسیه فروخته میشود پس لطفاً نگویید که در ایران قیمت لوگان زیاد است یا اینکه این قیمتها مال بیرون از ایران است.

    **نکته مهم اینکه خواهشاً باعث نشوید که خودرو سازها از این موضوع که این خودرو نمیتواند فلان قیمت را داشته باشد سوء استفاده بکنند***

  6. 4 نفر از کاربران ، از دوست گرامی MEHRDAD_Ilat به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    afshin_k (21 January 2011), Mehrdad_jafari89 (17 December 2011), m_khezrian (20 April 2011), rza_bgy (21 January 2011)

  7. #4


    زمان پیوستن
    19 Mar 2004
    شهر
    Tehran
    اتومبيل
    206 Type3
    گوشی موبایل
    iPhone 6
    نوشته‌ها
    6,488
    تشکر شده:
    15481

    پیش گزیده

    انجین 1600 لیتری و قدرت 105 اسب بخار برای یک ماشین شاسی‌بلند؟ فکر نمی‌کنم با این مشخصات SUV بشه داشت.




  8. 5 نفر از کاربران ، از دوست گرامی PAYAM به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    afshin_k (21 January 2011), اینجانب (21 January 2011), gigi64 (3 March 2011), Mehrdad_jafari89 (17 December 2011), mohammadrezaef (22 January 2011)

  9. #5


    زمان پیوستن
    20 Jan 2008
    شهر
    شیراز و بوشهر
    اتومبيل
    لوگان LP نقره ای:ایران فرقون
    نوشته‌ها
    197
    تشکر شده:
    556

    پیش گزیده نسبت قدرت به وزن داستر

    با سلام؛
    دوست عزیز همونطوری که قبلاً گفتم با ورود داستر باید مثل ورود لوگان خیلی از تصورات قبل خودتون رو دوباره مرورر و اصلاح کنید .
    یکی از این تصورات اینه که یک مینی اس یو وی باید وزنی حدود 2 تن داشته باشه که این باورود داستر به میزان وزن سمند کاهش پیدا میکنه چون وزن مدل چهار چرخ داستر با موتور 105 اسبی تنها 1250 کیلوگرم است (این وزن برای قشقایی 1477 کیلوگرم با قدرت 141 وبرای گراند ویتارای 2.4 لیتری جدید 1655 کیلوگرم با قدرت 169 و برای گراند ویتارای معمولی 1500 کیلوگرم با قدرت 135 میباشد) درست تازه وزن داستر شده وزن سمند عزیزمون چون همونطو که گفتم داستر نسبت به لوگان فقط یک دیفرانسیل عقب و سیستم درگیری اضافه دارد ودیگر هیچ.

    خوب طبق قوانین فیزیکی شتاب و کشش وابسته به دو پارامتر وزن وقدرت است که با این اوصاف شتاب صفر تا صد داستر حدوداً زیر 12 (11.9)ثانیه وبرای قشقایی هم همین حدود زیر 12 (11.7)وبرای گراند ویتارای 2.4 جدید همین حدود زیر 12 ثانیه(11.7) ولی برای گراند ویتارای معمولی بالای 12 ثانیه (12.5) است پس با داستر آماده کورس گذاشتن با گراند ویتارای قدیمی و رونیز باشید.

    و صد البته مصرف سوخت هم به همین نسبت کم میشود .مصرف متوسط داستر8 و برای قشقایی 8.2 و برای گراند ویتارای 2.4 برابر 8.9 و برای گراند ویتارای معمولی هم 9.1 است پس دیگه شعار تبلیغاتی سوزوکی که "کم مصرفترین اس یو وی دنیا" بود رو باید برای داستر بکار ببریم ولی رنو شعار "ارزونی رسوا کننده" رو برای داستر بکار برده که یعنی میشه ماشینها رو اینطور ارزون ساخت ومیخواد بقیه رو رسوا کنه که الکی پول بیشتر برای ماشینهاشون نگیرند.

    لینکهای مرجع گراند ویتارا و قشقایی:
    http://www.ikco.com/Products/Fa/Over...IID0magyvrw%3d

    http://www.ikco.com/Products/Fa/Over...IID0magyvrw%3d

    http://www.parskhodro.ir/product-qashqai.htm

  10. 6 نفر از کاربران ، از دوست گرامی MEHRDAD_Ilat به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    afshin_k (25 February 2011), اینجانب (22 January 2011), MAziar KH (1 April 2013), Mehrdad_jafari89 (17 December 2011), mohammadrezaef (22 January 2011), m_khezrian (20 April 2011)

  11. #6


    زمان پیوستن
    20 Jan 2008
    شهر
    شیراز و بوشهر
    اتومبيل
    لوگان LP نقره ای:ایران فرقون
    نوشته‌ها
    197
    تشکر شده:
    556

    پیش گزیده سیستم تعلیق عقب داستر در مدل چهارچرخ متحرک

    با سلام؛
    رنو لوگان در ابتدای ورودش در سال 2005 به بازار کشورهای در حال توسعه با توجه به اولاً قیمت و در ادامه سطح ایمنی و رفاهی و قدرت و جاداری نگرشی جدید در طراحی اتوموبیلهای ارزان قیمت مطرح کرد ، نگرشی که سایر خودرو سازها رانیز مجبور به قبول آن کرد(فولوکس واگن با تأخیری 5 ساله "پولو سدان" را برای بازار روسیه و تویوتا هم مدل "اتیوس" را برای بازار هند طراحی کردند که البته بازهم هردو این اتوموبیلها روی شاسی مجزا ساخته نشده اند بلکه مدلهایی ارزون شده اتوموبیلهای دیگه هستند).
    واضح است که هر اتوموبیلی معایب و نواقصی هم دارد که به نظر بنده برای کشور ما (یا بهتر بگویم برای جادههای پر پیچ و خم و ایضاً عدم رعایت میزان حداکثر سرعت برای اغلب رانندگان) عمده ترین نقص لوگاه سیستم تعلیق اچ شکل نیمه مستقل آن است که در کنار وزن کم و قدرت خوب لوگان باعث شده تا این اتوموبیل در سر پیچها یا هنگام تغییر خط دچار گیجی یا سر خوردن عقب اتوموبیل شود(هر چند در تست گوزن یا MOSSE TEST راننده های حرفه ای با لوگان تونستند با سرعتی حتی بالاتر از سمند این تست را انجام دهند ولی در عوض برای ما راننده های معمولی انجام این تست با سرعت 65 کیلومتر در ساعت با لوگان به مراتب سخت تر از سمند است) .

    ***عمده دلیل انتخاب سیستم اچ شکل نیمه مستقل فقط ارزونی اون نسبت به سیستم کاملاً مستقل چند اهرمی است که بخدا اصلاً به ریسکش نمی ارزه و ایکاش همه خودرو سازهای وطنی از سیستم کاملاً مستقل چند اهرمی برای خوروهای تولید ایران استفاده میکردند(مثل پروتونها) چون تفاوت قیمت حتی به اندازه تعویض یک سپرلوگان پس از تصادف نیست.***

    خوب با این مقدمه میخواستم بگم که در مدل چهارچرخ متحرک داستر این ایراد رفع شده و در داستر همونطوری که در تصویرهای زیر میبینید از سیستم تعلیق کاملاً مستقل چند اهرمی استفاده شده که این بعلاوه افزایش فاصله دو محور به اندازه 3 الی 4 سانتی متر نسبت به لوگان (267سانتی متر ) نوید دهنده پایداری بیشتر داستراست.(خود من که اصلاً دنبال کلاس اس یو وی نیستم و بلکه بیشتر دلیل انتخاب داستر همین سیستم تعلیق اون نسبت به لوگان است البته اگر خدا بخواهد چون بیشتر استفاده من مثل همه شهری و بین شهری است میخواهم به اندازه 5 سانتی متر هم داستر رو بخوابونم تا تازه کف اون بشه هم اندازه ارتفاع لوگان)
    راستی یادم رفت بگم که مکمل این سیستم تعلیق ،سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP-DSC) است که من فقط توی دو سایت روسی و آلمانی خونده ام که فقط روی مدل تاپ داستر و اونهم بصورت آپشن نصب میشه!!!(امیدوارم که بشه)

    http://dusterclubs.ru/vb/attachment....2&d=1290712798


    http://www.autoevolution.com/images/...2010-495_3.jpg


    http://img59.imageshack.us/i/22433.jpg/
    """ببخشید سایت آپلود عکسی بجز این پیدا نکردم"""

  12. 5 نفر از کاربران ، از دوست گرامی MEHRDAD_Ilat به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    afshin_k (25 February 2011), Alireza_g (9 August 2012), Mehrdad_jafari89 (17 December 2011), mohammadrezaef (22 January 2011), m_khezrian (20 April 2011)

  13. #7


    زمان پیوستن
    20 Jan 2008
    شهر
    شیراز و بوشهر
    اتومبيل
    لوگان LP نقره ای:ایران فرقون
    نوشته‌ها
    197
    تشکر شده:
    556

    پیش گزیده تست تصادف داستر توسط موسسه معتبر EURONCAP

    با سلام؛
    اولین تست تصادف داستر توسط موسسه معتبر EURONCAP انجام شدکه در این تست داستر توانست 3 ستاره بگیرد . البته انتظار میرفت که داستر نتیجه ای کمی بهتر از لوگان و ساندرو کسب کند( بررسی نواقص و بهینه سازی ها) ولی گویا اینطور نشده است که این نتیجه با توجه به اینکه هر سه اتوموبیل از یک شاسی استفاده میکنند نیز قابل پیش بینی بود.
    نکته جالب هم وزن کم این مینی اس یو وی است که طبق اندازه گیریهای دقیق این موسسه برابر با 1180 کیلو گرم است اون هم برای مدل چهار چرخ متحرک.
    در زیر هم چند عکس و آدرس اصل مقاله آمده است:
    http://euroncap.com/results/dacia/duster/2011/421.aspx


    http://up.iranblog.com/images/sn9zjtpvjz11bgbbepll.jpg

    http://up.iranblog.com/images/r5pbix50p1vcgkw530v9.jpg

    http://up.iranblog.com/images/2s3wc2yv6vb48t3gl172.jpg

    http://up.iranblog.com/images/noaxx6qped11oxb4i5p7.jpg

    http://up.iranblog.com/images/epy9vhme94qx7n3y59n.jpg
    البته میتوانید VIDEO این تست رو هم توی سایتی که خودتون اول اسمش رو میدونید ببینید؟؟؟!!!(برای مشاهده ستارهها رو با چیزی که میدونید جایگزین کنید)
    http://www.***tube.com/watch?v=P7stot71S-M
    آخرین ویرایش به وسیله MEHRDAD_Ilat : 25 February 2011 در 02:32 PM

  14. 3 نفر از کاربران ، از دوست گرامی MEHRDAD_Ilat به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    Mehrdad_jafari89 (17 December 2011), m_khezrian (20 April 2011), rza_bgy (25 February 2011)

  15. #8


    زمان پیوستن
    20 Jan 2008
    شهر
    شیراز و بوشهر
    اتومبيل
    لوگان LP نقره ای:ایران فرقون
    نوشته‌ها
    197
    تشکر شده:
    556

    Smile ویدئو تست تصادف داستر در سایت ایرانی www.fars.tv

    با سلام؛
    خوب شکر خدا صاحب سایت آپلود فیلم ملی هم شدیم . پس بنده هم فیلم تصادف داستر رو برای تماشا میگذارم:
    http://fars.tv/videos/3724/تست-تصادف...موسسه-euroncap

    http://up.iranblog.com/images/p76z54mu7f1j1ghcpj2.jpg

    *نکته اینکه اگر سرعت اینترنتتون پائین است میتونید توسط نرم افزار INTERNET DOWNLOAD MANAGER دانلود و سپس توسط FLV PLAYER اون رو سر فرصت تماشا کنید.*
    آخرین ویرایش به وسیله MEHRDAD_Ilat : 9 March 2011 در 10:50 PM

  16. کاربر زیر از دوست گرامی MEHRDAD_Ilat به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    m_khezrian (20 April 2011)

  17. #9


    زمان پیوستن
    03 Mar 2009
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    خدا بيامرز تندر خاكستري
    گوشی موبایل
    Nokia 6700 classic
    نوشته‌ها
    295
    تشکر شده:
    523

    پیش گزیده

    سوار نشده اوليش مال من ... قبوله؟


    حالا قرار پارس فرقون توليد كنه يا ايران ويرون؟؟!!!!!(رنوپارس هم نخودي!!!)

  18. کاربر زیر از دوست گرامی saeid106 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    Mehrdad_jafari89 (17 December 2011)

  19. #10


    زمان پیوستن
    03 Mar 2009
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    خدا بيامرز تندر خاكستري
    گوشی موبایل
    Nokia 6700 classic
    نوشته‌ها
    295
    تشکر شده:
    523

    پیش گزیده

    عقب تندر تو تست 64 كيلومتر از زمين بلند نميشه ولي اين كلا دور ميزنه....مطمئني 3 تا ستاره داره؟؟؟احتمالا سياركي شهاب سنگي چيز ديگه اي نيست؟؟؟

  20. کاربر زیر از دوست گرامی saeid106 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    Mehrdad_jafari89 (17 December 2011)

  21. #11


    زمان پیوستن
    10 May 2010
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    پيكاپ فوتون ديزلي 4X4
    گوشی موبایل
    Nokia Lumia 1020
    نوشته‌ها
    1,546
    تشکر شده:
    2067

    پیش گزیده

    توي 22 سال عمرم ماشين به اين زشتي نديدم!!!قشثايي خيلي بهتره!!!
    چرا اينجوريه؟؟؟
    قيمتش حدود چقدر هست؟جايگزين رونيز ميشه؟

  22. #12


    زمان پیوستن
    20 Jan 2008
    شهر
    شیراز و بوشهر
    اتومبيل
    لوگان LP نقره ای:ایران فرقون
    نوشته‌ها
    197
    تشکر شده:
    556

    پیش گزیده قدرت و توانايي RENAULT DUSTER

    با سلام؛
    با توجه به شروع ارائه رنو داستر در روسيه كه دقيقاً طبق برنامه رنو ميباشد و ايضاً دست به دعا برداشتن ما براي ارائه رنو داستر طبق همين برنامه رنو در ايران در همين سال 2012 جالب ديدم فيلم زير رو شما هم ببينيد و قابليت اين ميني اس يو وي رو خودتون ببينيد.
    مدلي كه توي فيلم ميبينيد، موتور ديزل با قدرت 110 اسب بخار دارد و جالب اينجاست كه داستر با موتور 2 ليتري مگان نيز در خط توليد قرار گرفته كه بعداً خدمتتون مشخصات و قيمت را ارائه ميكنم فقط خلاصه اينكه داستر با موتور 2 ليتري و گيربكس اتوماتيك 4 دنده همين مگان داخلي و تمام تجهيزات منجمله ESP مبلغ 690 هزار روبل يا 21500 دلار در ميآيد :
    اينهم عكسهاي فيلم براي اونهايي كه سرعت اينترنت پايين دارند:
    http://up3.iranblog.com/images/1qgxf0uvuwo4jvteaux2.jpg

    http://up3.iranblog.com/images/86js51q1a4vzahae3v.jpg

    http://up3.iranblog.com/images/ws4cy1152r4mse3v05c.jpg

    http://up3.iranblog.com/images/l0nfdu3jude8bwj21csw.jpg


    اينهم از خود فيلم كه در سايتهاي ايراني بارگذاري شده است:
    لينك سايت فارس تي وي هم براي مشاهده و هم براي دانلود با نرم افزار IDM:
    http://fars.tv/videos/6815/قدرت-و-توانايي-renault-duster

    اينهم لينك (RAR) كه فقط براي دانلود است:
    http://up7.iranblog.com/images/q4shybdzwvo4nj7msv74.rar

  23. 5 نفر از کاربران ، از دوست گرامی MEHRDAD_Ilat به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    arash99ir (14 December 2011), mahdi13 (14 December 2011), Mehrdad_jafari89 (17 December 2011), moje90 (15 December 2011), MSv-Classic (14 December 2011)

  24. #13


    زمان پیوستن
    24 May 2011
    شهر
    مشهد
    اتومبيل
    Nissan MAXIMA
    گوشی موبایل
    SG Gio
    نوشته‌ها
    2,308
    تشکر شده:
    4790

    پیش گزیده

    من یک مجموعه عکس کامل از این خودرو دارم

    اگر با موتور f4r که همون موتور مگانه یا ورژن اصلاح شده اون یعنی m4r که موتور قشقایی هست و با داشبورد و تریم روسیه عرضه بشه با توجه به افزایش قیمت ویتارا مسلما در بازار ایران جواب میده

    منتظر اطلاعات بیشتر از موتور هستیم.

  25. کاربر زیر از دوست گرامی mahdi13 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    moje90 (15 December 2011)

صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد