تبليغات در پي‌هالز





صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمایش نتایج 1 به 13 از 15

نام گفتگو: مشکل پیشرو

  1. #1


    زمان پیوستن
    31 Mar 2007
    نوشته‌ها
    35
    تشکر شده:
    1

    Question مشکل پیشرو

    سلام

    مشکل کم وزیاد شدن نور چراغ های پیشرو70 از کجامیتواند باشد به گونه ای که هنگامی که به موتور گاز داده میشود نور چراغ ها زیاد وپس از رها کردن گاز نور دوباره مقداری کم میشود کار کرد موتور 500کیلومتر است.

    باتشکر

  2. #2


    زمان پیوستن
    10 Apr 2004
    شهر
    همینجا
    گوشی موبایل
    NOKIA N73 ME
    نوشته‌ها
    703
    تشکر شده:
    1064

    پیش گزیده

    اگر زود به زود لامپ نميسوزوني مشكلي ندارد . اين مورد در اكثر موتورسيكلت هاي داخلي عادي است .
    چو ناکس به ده کدخدایی کند**کشاورز باید گدایی کند
    به یزدان که گر ما خرد داشتیم**کجا این سر انجام بد داشتیم
    بسوزد در آتش گرت جان و تن**به از زندگی کردن و زیستن
    اگر مایه زندگی بندگی است**دو صد بار مردن به از زندگی است
    بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم**برون سر از این بار ننگ آوریم

  3. #3


    زمان پیوستن
    30 Sep 2009
    شهر
    ساری
    اتومبيل
    camaro +PARS+mazda 3
    گوشی موبایل
    iphone 5 + htc
    نوشته‌ها
    951
    تشکر شده:
    2278

    پیش گزیده

    مشکل کم وزیاد شدن نور چراغ های پیشرو70 از کجامیتواند باشد به گونه ای که هنگامی که به موتور گاز داده میشود نور چراغ ها زیاد وپس از رها کردن گاز نور دوباره مقداری کم میشود کار کرد موتور 500کیلومتر است.
    سلام
    این کم و زیاد شدن اگر به مقدارکمی باشه عادیه و در همه موتور سیکلت های ایرانی دیده میشه ولی اگر این اختلاف در حدی هست که به راحتی قابل مشاهده است باتری موتور شما ضعیف شده و قدرت کافی برای تامین نور لامپ در زمانی که دور موتور پایین هست و دینام به خوبی برق تولید نمیکنه رو نداره.


    FREE MAN

  4. #4


    زمان پیوستن
    31 Mar 2007
    نوشته‌ها
    35
    تشکر شده:
    1

    پیش گزیده

    با تشکر از پاسخ ها

    فعلا که خبری از سوختن لامپ نیست پس نگرانی وجود ندارد.

  5. #5


    زمان پیوستن
    22 Oct 2008
    شهر
    Tehran
    اتومبيل
    Honda CBR150R
    گوشی موبایل
    Xperia mini Pro
    نوشته‌ها
    397
    تشکر شده:
    890

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط احمدیس مشاهده گفتگو
    سلام

    مشکل کم وزیاد شدن نور چراغ های پیشرو70 از کجامیتواند باشد به گونه ای که هنگامی که به موتور گاز داده میشود نور چراغ ها زیاد وپس از رها کردن گاز نور دوباره مقداری کم میشود کار کرد موتور 500کیلومتر است.

    باتشکر
    سلام دوست عزیز
    احتمالا باطری موتور شما اتمی هستش و این حالت تو باطری های اتمی پیش میاد .
    اگه باطری اتمی نیست ، احتمالا باطری خوب شارژ نشده .
    تستش کن ، یه لامپ وصل کن به باطری ببین نورش چه طوری ؟!
    باید نور لامپ زیاد باشه ، اگه نبود دوباره شارژش کن
    موفق باشی .

  6. #6


    زمان پیوستن
    17 Feb 2010
    شهر
    دزفول
    اتومبيل
    suzuki RF400VC
    گوشی موبایل
    waveII
    نوشته‌ها
    102
    تشکر شده:
    147

    پیش گزیده

    دوست عزيز اصلا مشكلي وجود نداره
    كلا سيستم برق موتور شما اينجوريه و برق مستقيم از رو باطري رو چراغ نمياد در نتيجه با گاز دادن زياد ميشه
    همونطور كه دوستان گفتن اگه نوسانات در حدي نيست كه لامپ بسوزونه مشكلي نيست و طبيعيه

  7. #7


    زمان پیوستن
    31 Mar 2007
    نوشته‌ها
    35
    تشکر شده:
    1

    پیش گزیده

    مشکل چراغ ها با تعویض باتری حل شد .
    اما مشکل دیگر که به وجود آمده است وقتی که موتور سرد هست کلاج موتور عمل نمیکند انگار موتور کلاج ندارد. مشکل از کجاست وقتی هم که موتور گرم میشود کلاج به صورت طبیعی عمل می کند.

  8. #8


    زمان پیوستن
    10 Apr 2004
    شهر
    همینجا
    گوشی موبایل
    NOKIA N73 ME
    نوشته‌ها
    703
    تشکر شده:
    1064

    پیش گزیده

    فنري كه براي برگرداندن كلاج در پيشرو 70 وجود داره زياد قوي نيست . معمولا يك فنر ديگر( از نوعي كه براي موتور هاي ياماهاي دوزمانه در پشت اهرم ترمز عقب استفاده ميشود ) را روي اهرم كلاج (روي موتور ) و يك سر آنرا به يكي از پيچ هاي روكش اكزوز مي بندند تا كلاج بهتر عمل كنه .
    چك كنيد ببينيد كه سيم كلاج به راحتي در درون روكش سيم حركت ميكند . اگر سيم ريش ريش شده آنرا عوض كنيد . اگر نه كمي روغن روي سيم بماليد تا سيم راحتتر در روكش حركت كند .
    براي تنظيم ميتوانيد پيچ تنظيم كه حدود 20 سانتي دسته كلاج روي فرمان وجود داره را بچر خانيد . جهت عقربه هاي ساعت سيم شل و جهت خلاف عقربه ها سيم سفت ميشود .
    چو ناکس به ده کدخدایی کند**کشاورز باید گدایی کند
    به یزدان که گر ما خرد داشتیم**کجا این سر انجام بد داشتیم
    بسوزد در آتش گرت جان و تن**به از زندگی کردن و زیستن
    اگر مایه زندگی بندگی است**دو صد بار مردن به از زندگی است
    بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم**برون سر از این بار ننگ آوریم

  9. #9


    زمان پیوستن
    31 Mar 2007
    نوشته‌ها
    35
    تشکر شده:
    1

    پیش گزیده

    با سلام

    کمک فنر های عقب کج شده است وبه خوبی حرکت نمیکنند آیا راهی برای درست کردن آن ها وجود دارد .

  10. #10


    زمان پیوستن
    17 Feb 2010
    شهر
    دزفول
    اتومبيل
    suzuki RF400VC
    گوشی موبایل
    waveII
    نوشته‌ها
    102
    تشکر شده:
    147

    پیش گزیده

    این نوع کمکو نمیشه تعمیر کرد
    فقط باید تعویض بشن

  11. #11


    زمان پیوستن
    31 Mar 2007
    نوشته‌ها
    35
    تشکر شده:
    1

    پیش گزیده

    کمک فنری که کیفیت خوبی داشته باشه ونرم باشه چه مارکی تو بازار پیدا میشه؟

  12. #12


    زمان پیوستن
    17 Feb 2010
    شهر
    دزفول
    اتومبيل
    suzuki RF400VC
    گوشی موبایل
    waveII
    نوشته‌ها
    102
    تشکر شده:
    147

    پیش گزیده

    اگه بهش بخوره راپیدو یا کویر

  13. #13


    زمان پیوستن
    31 Mar 2007
    نوشته‌ها
    35
    تشکر شده:
    1

    پیش گزیده

    آیا کمک فنر عقب با 125 یکسان است؟
    و تنظیم کاربراتور به چه صورت است منظور این که نسبت دو پیچ هوا وبنرین باید چگونه باشد چون موتور بد کار میکند و گاهی کم میاورد. با تشکر از پاسخ شما .

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد