تبليغات در پي‌هالز





مشاهده دست آورد همه پرسی: بهترین SUV متوسط بازار کشور کدامست (Compact SUV)؟

رای دهنده
160. شما نمی‌توانید در این رای گیری رای بدهید
  • اسپورتیج

    35 21.88%
  • توسان

    60 37.50%
  • قشقایی

    26 16.25%
  • گرند ویتارا 2.0

    1 0.63%
  • گرند ویتارا 2.4

    38 23.75%
صفحه 1 از 9 12345678 ... آخرآخر
نمایش نتایج 1 به 13 از 113

نام گفتگو: بهترین SUV متوسط بازار کشور کدامست (Compact SUV)؟

  1. #1


    زمان پیوستن
    22 Feb 2010
    شهر
    همین نزدیکی ...
    نوشته‌ها
    1,421
    تشکر شده:
    3912

    پیش گزیده بهترین SUV متوسط بازار کشور کدامست (Compact SUV)؟

    سلام! با ورود قریب الوقوع خودروهای جدیدتری در این کلاس که در همه پرسی "بهترینSUV زیر 45 میلیون تومان" وجود نداره، کم رنگ شدن حضور بعضی حاضران قبلی این کلاس (مثل کوراندو یا رونیز)، و در نهایت جمع بندی نظرات مقایسه ای دو به دو، اگر مدیران محترم صلاح بدونند یک نظرخواهی جدید بگذاریم:
    بهترین SUV متوسط بازار کشور کدامست (صفر کیلومتر)؟
    اسپورتیج
    توسان
    قشقایی
    گرند ویتارا 2.0
    گرند ویتارا 2.4
    معیارهای قضاوت یا ارزش هم می تواند میزان امکانات، قیمت، استهلاک، زیبایی، مصرف،ایمنی، هزینه های نگهداری، توانایی جاده و خارج جاده (به صورت ترکیبی) و بازار فروش احتمالی باشد.
    البته دوستان می توانند برای پر بارشدن هرچه بیشتر، این موارد را کامل کنند.
    ...hunted by the memory of a lost Paradise

  2. #2


    زمان پیوستن
    23 Apr 2007
    شهر
    کرج
    اتومبيل
    هیوندای توسان- پژو 206
    گوشی موبایل
    سامسونگ B5702
    نوشته‌ها
    926
    تشکر شده:
    3822

    پیش گزیده

    توسان جدید به زودی وارد میشه...نظر شما همین قدیمیه؟
    یا درست حرف بزن یا عاقلانه سکوت کن.

    ژرژ هربرت

  3. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی afshin_k به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    mohammadrezaef (8 March 2010), Validator (8 March 2010)

  4. #3


    زمان پیوستن
    04 Oct 2008
    شهر
    شیراز--بچه شهر
    اتومبيل
    ix35...تندر ...تیبا
    گوشی موبایل
    SE w810...SAMSUNG WAVE I
    نوشته‌ها
    2,612
    تشکر شده:
    3911

    پیش گزیده

    با سلام دوستان مگه قشقایی وارد بازار شده ؟؟؟ فکر کنم اگه مقایسه بین خودروهای موجود در بازار باشه بهتر هستالبته من خودم نظرم توسان هست
    سایت آپلود عکس http://img4up.com/
    آسمان فرصت پرواز بلندی است
    قصه این است چه اندازه کبوتر باشی

  5. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی moje90 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    تك سوار (9 March 2010), mohammadrezaef (8 March 2010)

  6. #4


    زمان پیوستن
    01 Mar 2009
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    پژو 206 - پژو 407
    نوشته‌ها
    25
    تشکر شده:
    53

    پیش گزیده

    با سلام
    من که به ویتارا 2400 رای دادم ولی خیلی دلم میخواهد دلیل دوستانی را که به توسان رای داده اند را بشنوم! شاید چیزی یاد گرفتم. بابا کمی منطقی باشید!
    در ضمن باید عرض کنم که من هیچ ایده خاصی از قشقایی ندارم و تا حالا آنرا از نزدیک ندیده ام. از روی عکس هم قضاوت نادرست خواهد بود.
    "The Heart Has Its Reasons that Reason Itself Cannot Comprehend"
    Pascal

  7. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی nakisa492 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    FARZAD_1975 (25 July 2010), mohammadrezaef (8 March 2010)

  8. #5


    زمان پیوستن
    20 Nov 2008
    اتومبيل
    206A-Nissan Maxima
    گوشی موبایل
    iPhone
    نوشته‌ها
    2,101
    تشکر شده:
    2194

    پیش گزیده

    به نظرو با ورود توسان و اسپورتیج اتاق جدید، رقابت ها بسیار زیبا تر و جذاب تر میشه...
    سوزوکی ایرانخودرو فکر کنم عقب بمونه از این دو ، البته خیلی ها ترجیح میدن خودروی مونتاژی رو بر وارداتی بنا به دلایل مختلف!

  9. کاربر زیر از دوست گرامی hamed_mo به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    Validator (8 March 2010)

  10. #6


    زمان پیوستن
    01 Sep 2004
    شهر
    Tehran
    نوشته‌ها
    3,260
    تشکر شده:
    9621

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط nakisa492 مشاهده گفتگو
    با سلام
    من که به ویتارا 2400 رای دادم ولی خیلی دلم میخواهد دلیل دوستانی را که به توسان رای داده اند را بشنوم! شاید چیزی یاد گرفتم. بابا کمی منطقی باشید!
    در ضمن باید عرض کنم که من هیچ ایده خاصی از قشقایی ندارم و تا حالا آنرا از نزدیک ندیده ام. از روی عکس هم قضاوت نادرست خواهد بود.
    به نظر من خيلي طبيعيه :

    1- اصولا موتور توسان از نظر حجم موتور به تعداد سيلندر بسيار بهينه تره. موتور 6 سيلند 2700 سي سي يعني گنجايش هر سيلندر حدود 450 سي سي در صورتيكه موتور 2400 چهار سيلندر يعني هر سيلندر 600 سي سي و اين يعني استهلاك كمتر و راندمان بيشتر در موتور توسان. از اون 6 اسب بخار اضافه ي توسان هم مي گذريم.

    2- تنفر عمومي از ايران خودرو به خاطر عدم مشتري مداري، خدمات بعد از فروش خيلي بد و كنترل كيفي بسيار ضعيف ( همين كه تندر ايران خودرو در جدول كيفي 6 پله پايين تر از تندر پارس خودروست نشانگر عمق فاجعه ي كنترل كيفيت در يك كارخانه است كه از يك محصول ثابت مي توان اينقدر كيفيت متفاوت به دست آورد)
    ---

    -
    ما زنده به آنيم كه آرام نگيريم .... موجيم؛ كه آسودگي ما عدم ماست

  11. 14 نفر از کاربران ، از دوست گرامی اصغر به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    1111 (8 March 2010), afflatus (9 March 2010), aliaghil (8 March 2010), amirvania (11 April 2012), arash_1982 (27 July 2010), ایران سبز (15 March 2010), easternboy (3 July 2010), تك سوار (8 March 2010), FARZAD_1975 (25 July 2010), hamed_mo (7 March 2010), mehdisa (7 April 2010), moje90 (9 March 2010), PJK (19 April 2011), sooroosh. (8 March 2010)

  12. #7


    زمان پیوستن
    20 Nov 2008
    اتومبيل
    206A-Nissan Maxima
    گوشی موبایل
    iPhone
    نوشته‌ها
    2,101
    تشکر شده:
    2194

    پیش گزیده

    دقیقا درسته اصغر جان
    من تازه کارت VIP ایرانخودرو دارم ، در مقابل مشتری مداری اطلس خودرو(نمونه یک شرکت خدمات خودروی غیرایرانی) واقعا هیچه...
    نمدونم این سیستم کی می خواد درست بشه...!!

  13. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی hamed_mo به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    اصغر (7 March 2010), تك سوار (9 March 2010)

  14. #8


    زمان پیوستن
    17 Jun 2008
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    هيونداي آوانته
    گوشی موبایل
    Nokia 6210 Navigator
    نوشته‌ها
    127
    تشکر شده:
    183

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط nakisa492 مشاهده گفتگو
    با سلام
    من که به ویتارا 2400 رای دادم ولی خیلی دلم میخواهد دلیل دوستانی را که به توسان رای داده اند را بشنوم! شاید چیزی یاد گرفتم. بابا کمی منطقی باشید!
    در ضمن باید عرض کنم که من هیچ ایده خاصی از قشقایی ندارم و تا حالا آنرا از نزدیک ندیده ام. از روی عکس هم قضاوت نادرست خواهد بود.
    دوست عزيز شما يه خورده از وجنّات سوزوكي توليد ايران بگو تا ما هم منطقي بشيم!!!!
    سوزوكي 2000 كه نه موتور قوي داره نه ترمز هاي عقبش ديسكي نه ايربگ جانبي و پرده اي داره نه ESP داره نه مه شكن جلو داره نه سان روف داره نه كيفيت خوبي داره تازه توليد ايران خودرو هم كه هست اون وقت قيمتشم از توسان بيشتر!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بله اگه منظور شما فقط قيافست اون وقت حق با شماست ما غير منطقي هستيم!
    به نظر من اگه سوزوكي 2400 با همه امكانات توسان همون حدود 40 ميليون عرضه بشه شايد بشه روش فكر كرد اونم تازه شايد!چون همچنان توليد ايران خودروي عزيزه

  15. 4 نفر از کاربران ، از دوست گرامی Homayoun_el به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    تك سوار (9 March 2010), kamil81 (15 March 2010), سود انباشته (8 March 2010), pooryab (4 March 2011)

  16. #9


    زمان پیوستن
    22 Feb 2010
    شهر
    همین نزدیکی ...
    نوشته‌ها
    1,421
    تشکر شده:
    3912

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط afshin_k مشاهده گفتگو
    توسان جدید به زودی وارد میشه...نظر شما همین قدیمیه؟
    نمیدونم توسان جدید کی وارد بازار میشه. فعلا رو مدل فروخته شده اش نظر بدیم بهتره...
    ...hunted by the memory of a lost Paradise

  17. #10


    زمان پیوستن
    02 Feb 2009
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    206 تیپ 5
    گوشی موبایل
    sony ericsson p990i
    نوشته‌ها
    615
    تشکر شده:
    576

    پیش گزیده

    من که به قشقایی رای دادم .به نظرم بهتر از بقیه به نظر می رسه.

  18. 3 نفر از کاربران ، از دوست گرامی Real Madrid به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    firstfreelove (15 March 2010), mohammadrezaef (8 March 2010), فروزنده (17 May 2010)

  19. #11


    زمان پیوستن
    29 May 2007
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    mercedes w203- mini
    گوشی موبایل
    htc chacha-iPhone 4
    نوشته‌ها
    2,230
    تشکر شده:
    8512

    پیش گزیده

    سلام
    بنده به ویتارا 2.4 رای دادم چون تنها ضعفش انجین ضعیفش بود که اون هم رفع شده



  20. 5 نفر از کاربران ، از دوست گرامی mohammadrezaef به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    محمد رضا محمدي (8 March 2010), amirvania (11 April 2012), FARZAD_1975 (25 July 2010), nakisa492 (8 March 2010), فروزنده (17 May 2010)

  21. #12


    زمان پیوستن
    01 Mar 2009
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    پژو 206 - پژو 407
    نوشته‌ها
    25
    تشکر شده:
    53

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط Homayoun_el مشاهده گفتگو
    دوست عزيز شما يه خورده از وجنّات سوزوكي توليد ايران بگو تا ما هم منطقي بشيم!!!!
    سوزوكي 2000 كه نه موتور قوي داره نه ترمز هاي عقبش ديسكي نه ايربگ جانبي و پرده اي داره نه ESP داره نه مه شكن جلو داره نه سان روف داره نه كيفيت خوبي داره تازه توليد ايران خودرو هم كه هست اون وقت قيمتشم از توسان بيشتر!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بله اگه منظور شما فقط قيافست اون وقت حق با شماست ما غير منطقي هستيم!
    به نظر من اگه سوزوكي 2400 با همه امكانات توسان همون حدود 40 ميليون عرضه بشه شايد بشه روش فكر كرد اونم تازه شايد!چون همچنان توليد ايران خودروي عزيزه
    همایون عزیر:
    1) اولین گام منطقی بودن، مطالعه درست مطلب پیش از پاسخ دادن به آن است! لطفاً توجه کنید که من به سوزوکی 2400 رای داده ام و این مساله را به وضوح ذکر کرده ام. به هرحال انتخاب من مدل فول 2400 است.

    2) شما بطور ضمنی پذیرفته اید که ظاهر توسان در برابر سوزوکی هیچ حرفی برای گفتن ندارد. جالب است که این مساله به حدی واضح است که حتی با سلیقه متفاوت افراد هم ثابت می ماند! این نکته نیز فراموش نشود که ظاهر یک وسیله خیلی مهم است چون آدم باید ماشینی را انتخاب کند که دلش میخواهد (اگر غیر از این بود همه باید بجای 206 و .... تندر سوار میشدیم چون امکانات و قدرت خوبی دارد!)

    3) در مورد آپشنهای مورد اشاره هم به غیر از سانروف در سایر موارد کمی تا قسمتی در اشتباه هستید که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد:

    I. در مورد مه شکن جلو: تا جایی که من میدانم سوزوکی فول آپشن حتی با موتور 2000 هم مه شکن جلو دارد و در مدل 2400 که دیگر قطعا دارد.

    II. ایربگ های بیشتر و ESP : در این مورد شما تا حدی حق دارید. البته باید توجه کنید که بسیاری از توسان های ایران فاقد ESP بوده و دارای 1 الی 2 ایربگ هستند (برای اطلاعات بیشتر به سایت piico مراجعه کنید). بر اساس بروشور موجود در سایت آسان موتور، ESP و 10 ایربگ برای توسان ذکر شده اند (یک پرسش: آیا واقعا توسانهای آسان موتور ESP و 10 ایربگ دارند؟) به هرحال تنها نقطه ضعف فنی سوزوکی 2400 همین نداشتن ESP است وگرنه با وجود 6 ایربگ در مدل فول فکر نمیکنم ایمنی آن مشکلی داشته باشد (10 ایربگ دیگر لوس بازی است! مگر آدم بخواهد با ماشین یک کله برود ته دره!)

    III. ترمزهای عقب سوزوکی 2400 دیسکی شده است و در این مورد شما کاملا در اشتباه هستید.

    IV. و اما در مورد کیفیت: من شدیدا اعتقاد دارم کیفیت قطعات سوزوکی (وارداتی از ژاپن) از قطعات توسان بالاتر خواهد بود. راستش بدلیل تجربه بد در گذشته، من اعتقاد چندانی به ماشینهای کره ای در دراز مدت ندارم و تجربه من نشان داده است که ماشینهای کره ای بعد از 3 سال ...... بگذریم، اگر گندکاری های فرغون ساز وطنی در هنگام مونتاژ خودرو را ندیده بگیریم، کیفیت سوزوکی بالاتر خواهد بود. حالا با محاسبه خراب کاری های ایرانخودرو میتوان در کیفیت به این دو تا امتیاز مساوی داد به نفع طرفین (شما را به خیر و ما را به سلامت!!)

    V. در پایان به شما توصیه میکنم بروشور معرفی سوزوکی 2400 را از اینجا: http://sales.ikco.com/letter/2642.pdf دانلود و مطالعه کنید. مطمئن باشید با مطالعه دقیق آن خواهید دید که این مدل آپشنهای بیشتری از توسان دارد که بسیار هم کاربردی هستند.


    در مورد پاسخ فنی دوستمان "اصغر" ضمن تشکر از ایشان:
    1) در رابطه با تفاوت ذاتی موتورهای 4 سیلندر و 6 سیلندر من چون اطلاعات فنی ندارم، هیچ اظهار نظری نمی کنم. برداشت قبلی من این بود که موتور سوزوکی به روزتر و پیشرفته تر از موتور توسان است چون به هرحال فناوری آن ژاپنی است. اگر چه من هیچ اصراری برروی این مساله ندارم و بحث فنی را به دوستان کارشناس محول می کنم.

    2) در مورد نفرت عمومی از ایران خودرو: 100 درصد و حتی 200 درصد حق با شماست. مطمئن باشید در این فروم هیچکس به اندازه من از این دزدهای ...... (ببخشید رعایت ادب واجب است!) متنفر نیست و نخواهد بود! البته شرح این مساله خارج از موضوع این تاپیک است.


    من خودم سوزوکی 2400 ندارم و چون به تازگی خودرو خود را تعویض کرده ام قصد خرید آنرا هم ندارم! اگر حرفی زدم به این دلیل بود که فکر میکنم این ماشین انتخاب مناسبی خواهد بود و راستش اگر خودم هم کمی صبر کرده بودم آنرا انتخاب میکردم!!:

    icon_redf
    "The Heart Has Its Reasons that Reason Itself Cannot Comprehend"
    Pascal

  22. 9 نفر از کاربران ، از دوست گرامی nakisa492 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    afflatus (9 March 2010), amirvania (24 April 2012), arash_2ti (12 October 2010), اصغر (8 March 2010), haftsin (14 March 2010), mohammadrezaef (8 March 2010), mrvk50 (17 June 2010), Validator (9 March 2010), فروزنده (17 May 2010)

  23. #13


    زمان پیوستن
    17 Jun 2008
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    هيونداي آوانته
    گوشی موبایل
    Nokia 6210 Navigator
    نوشته‌ها
    127
    تشکر شده:
    183

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط nakisa492 مشاهده گفتگو
    همایون عزیر:
    1) اولین گام منطقی بودن، مطالعه درست مطلب پیش از پاسخ دادن به آن است! لطفاً توجه کنید که من به سوزوکی 2400 رای داده ام و این مساله را به وضوح ذکر کرده ام. به هرحال انتخاب من مدل فول 2400 است.

    2) شما بطور ضمنی پذیرفته اید که ظاهر توسان در برابر سوزوکی هیچ حرفی برای گفتن ندارد. جالب است که این مساله به حدی واضح است که حتی با سلیقه متفاوت افراد هم ثابت می ماند! این نکته نیز فراموش نشود که ظاهر یک وسیله خیلی مهم است چون آدم باید ماشینی را انتخاب کند که دلش میخواهد (اگر غیر از این بود همه باید بجای 206 و .... تندر سوار میشدیم چون امکانات و قدرت خوبی دارد!)

    3) در مورد آپشنهای مورد اشاره هم به غیر از سانروف در سایر موارد کمی تا قسمتی در اشتباه هستید که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد:

    I. در مورد مه شکن جلو: تا جایی که من میدانم سوزوکی فول آپشن حتی با موتور 2000 هم مه شکن جلو دارد و در مدل 2400 که دیگر قطعا دارد.

    II. ایربگ های بیشتر و ESP : در این مورد شما تا حدی حق دارید. البته باید توجه کنید که بسیاری از توسان های ایران فاقد ESP بوده و دارای 1 الی 2 ایربگ هستند (برای اطلاعات بیشتر به سایت piico مراجعه کنید). بر اساس بروشور موجود در سایت آسان موتور، ESP و 10 ایربگ برای توسان ذکر شده اند (یک پرسش: آیا واقعا توسانهای آسان موتور ESP و 10 ایربگ دارند؟) به هرحال تنها نقطه ضعف فنی سوزوکی 2400 همین نداشتن ESP است وگرنه با وجود 6 ایربگ در مدل فول فکر نمیکنم ایمنی آن مشکلی داشته باشد (10 ایربگ دیگر لوس بازی است! مگر آدم بخواهد با ماشین یک کله برود ته دره!)

    III. ترمزهای عقب سوزوکی 2400 دیسکی شده است و در این مورد شما کاملا در اشتباه هستید.

    IV. و اما در مورد کیفیت: من شدیدا اعتقاد دارم کیفیت قطعات سوزوکی (وارداتی از ژاپن) از قطعات توسان بالاتر خواهد بود. راستش بدلیل تجربه بد در گذشته، من اعتقاد چندانی به ماشینهای کره ای در دراز مدت ندارم و تجربه من نشان داده است که ماشینهای کره ای بعد از 3 سال ...... بگذریم، اگر گندکاری های فرغون ساز وطنی در هنگام مونتاژ خودرو را ندیده بگیریم، کیفیت سوزوکی بالاتر خواهد بود. حالا با محاسبه خراب کاری های ایرانخودرو میتوان در کیفیت به این دو تا امتیاز مساوی داد به نفع طرفین (شما را به خیر و ما را به سلامت!!)

    V. در پایان به شما توصیه میکنم بروشور معرفی سوزوکی 2400 را از اینجا: http://sales.ikco.com/letter/2642.pdf دانلود و مطالعه کنید. مطمئن باشید با مطالعه دقیق آن خواهید دید که این مدل آپشنهای بیشتری از توسان دارد که بسیار هم کاربردی هستند.


    در مورد پاسخ فنی دوستمان "اصغر" ضمن تشکر از ایشان:
    1) در رابطه با تفاوت ذاتی موتورهای 4 سیلندر و 6 سیلندر من چون اطلاعات فنی ندارم، هیچ اظهار نظری نمی کنم. برداشت قبلی من این بود که موتور سوزوکی به روزتر و پیشرفته تر از موتور توسان است چون به هرحال فناوری آن ژاپنی است. اگر چه من هیچ اصراری برروی این مساله ندارم و بحث فنی را به دوستان کارشناس محول می کنم.

    2) در مورد نفرت عمومی از ایران خودرو: 100 درصد و حتی 200 درصد حق با شماست. مطمئن باشید در این فروم هیچکس به اندازه من از این دزدهای ...... (ببخشید رعایت ادب واجب است!) متنفر نیست و نخواهد بود! البته شرح این مساله خارج از موضوع این تاپیک است.


    من خودم سوزوکی 2400 ندارم و چون به تازگی خودرو خود را تعویض کرده ام قصد خرید آنرا هم ندارم! اگر حرفی زدم به این دلیل بود که فکر میکنم این ماشین انتخاب مناسبی خواهد بود و راستش اگر خودم هم کمی صبر کرده بودم آنرا انتخاب میکردم!!:

    icon_redf
    1) دوست عزيز منم متوجه شدم كه شما به 2400 راي دادين اگرم توجه كرده باشين من گفتم سوزوكي 2000 سي سي اين تفاوت ها رو با توسان داره....
    2) به نظر من ظاهر خودرو مهمه ولي نه در اون حد كه آدام بخواد توانايي فني ، ايمني ، كيفيت ، خدمات پس از فروش و تجهيزات رفاهي رو فداي ظاهر بكنه!
    3) سوزوكي 2000 مه شكن جلو نداره و اونايي هم كه تو خيابون مي بينيد دارن خودشون نصب كردن .
    4) دوست بنده توسان داره ، مدل 2008 هم هست من هم به دفعات پشتش نشستم ، ESP هم داره....اون توسان هايي كه شما ديدين ESP ندارن به صورت غير شركتي وارد ايران شدن و خيلي چيز هاي ديگه هم ندارن از جمله گرمكن صندلي و سنسور دنده عقب و ...... ( من تو ايران توسان با موتور 2000 سي سي هم ديدم!!! )منظور من تو كل صحبت توسان شركت آسان موتور هست.
    5) در مورد ايربگ فكر كنم هم تويوتا هم مرسدس هم خيلي از شركت هاي ديگه لوس بازي در مي آرنكه سر حتي يك ايربگ با هم رقابت مي كنند!!بد نيست تست خودرو ها با تعداد ايربگ هاي متفاوت رو تماشا كنيد تا متوجه تفاوتشون بشين .
    6) در مورد ترمز حق با شماست البته منظور من هم 2000 بود
    7) در مورد كيفيت هيونداي ، خود بنده 3 سال هست كه آوانته دارم ،حاضرم قسم بخورم كه هيچ فرقي با روز اول نيمكنه!(ماشين حدود 40000 تا كار كرده )تازه آوانته كه مونتاژ وطن هست چه برسه به توسان....
    در نهايت شما فاكتور اصلي رو در نظر نگرفتين!قيمت سوزوكي 2400 تا جايي كه من فهميدم قراره 44 ميليون فروخته بشه!!!يعني نزديك 5 ميليون بيشتر از توسانكه البته با سياست قيمت گذاري ايران خودرو هنگام تحويل به 50 ميليون ميرسه ، اون وقت مجبوريم با سانتافه مقايسش كنيم ( البته اميدوارم اينجوري نشه )
    يك نكته مهم هم كه جا افتاد سوزوكي نه 2400 نه 2000 گيربكس تيپ ترونيك نداره كه توسان داره ، به نظر من مهمه چون بعضي وقتا واقعا لازمه به خصوص تو جاده كوهستاني.
    انشاالله از ابتداي تابستون 89 شاهد حضور نسل جديد توسان و اسپورتج جديد در كشورمون در رنج قيمت 45 ميليون خواهيم بود اون وقت ديگه سوزوكي.......!

  24. 9 نفر از کاربران ، از دوست گرامی Homayoun_el به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    arash_1982 (27 July 2010), edge gear (13 April 2010), تك سوار (9 March 2010), hamed_mo (9 March 2010), kamil81 (15 March 2010), kssa (15 March 2010), mrvk50 (21 May 2010), سود انباشته (8 March 2010), Validator (9 March 2010)

صفحه 1 از 9 12345678 ... آخرآخر

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد