تبليغات در پي‌هالز





صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمایش نتایج 1 به 13 از 17

نام گفتگو: دیسک و صفحه کلاچ کلیه خودروها

  1. #1


    زمان پیوستن
    10 Jan 2010
    نوشته‌ها
    59
    تشکر شده:
    70

    پیش گزیده دیسک و صفحه کلاچ کلیه خودروها

    با سلام
    دوستان عزیز
    با توجه به مشکلات دیسک و صفحه کلاچ و متعلقات آن از این پس کلیه خودروها می تواننددر این تایپیک عمومی حضور یافته و مشکلات و تجربیات خود را از دیدگاه خدماتی و فنی تخصصی مطرح کرده با همفکری و یکدلی همدیگر بدون هیچ حاشیه ای فقط و فقط در زمینه دیسک وصفحه کلاچ و متعلقات کلیه خودروها این رسالت را به همه دوستان برسانیم
    باشد که این تایپیک محیط گرم و دوستانه ما را روزافزون گرداند

    ---------------------------------------------------------------------------------------

  2. کاربر زیر از دوست گرامی powerclutch به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    vishtasp (22 July 2010)

  3. #2


    زمان پیوستن
    10 Jan 2010
    نوشته‌ها
    59
    تشکر شده:
    70

    پیش گزیده

    خواهشمند است آن دسته از دوستان برای مشاوره اطلاعات ذیل را جهت بررسی نقل و قول کرده و با رنگ دیگر مقابل آن توضیح دهید
    1-نوع خودرو مورد نظر و مدل آن چیست؟
    2-وضعیت گارانتی
    3-مدت کارکرد دیسک وصفحه کلاچ و تعداد دفعات تعویض آن و در صورت امکان برند فعلی دیسک وصفحه بر روی خودرو چیست؟
    4-کدام یک از علل خرابی و یا بازدید را دارد؟
    5- توضیح مشکلات و خواسته خود را شرح دهید

  4. کاربر زیر از دوست گرامی powerclutch به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    rza_bgy (1 June 2010)

  5. #3


    زمان پیوستن
    28 Oct 2007
    شهر
    اصفهان
    اتومبيل
    Peugeot 206 1.6 Sedan
    گوشی موبایل
    W902
    نوشته‌ها
    3,558
    تشکر شده:
    5735

    پیش گزیده

    سلام دوستان, دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ اتومبیل ما(Pars ELX) عمر خودشان را کرده اند.
    باید همگی تعویش شوند.

    امروز از 1 فروشگاه ایساکو و 1 نمایندگی درست و حسابی قیمت دیسک و صفحه و بلبرینگ را پرسیدم که در دو به من گفتند فعلا بهترین نوع Luk هست که قیمت هم 65 این ها.

    اول می خواستم بپرسم آیا قیمت, قیمت مناسبی است؟
    دوم اینکه ما(پدرم در واقع) می خواهیم قطعات تعویضی اتومبیل کاملا فابریک باشد, به فکر شتاب گیری و سرعت و ... نیستیم و برای همین می خواهم بدانم دیسک و صفحه کلاچ فابریک چیست؟ Valeo است؟
    ایساکو Valeo می آورد؟
    قیمتش چقدر است؟

    از پاسخ های شما پیشاپیش تشکر می کنم

  6. #4


    زمان پیوستن
    10 Jan 2010
    نوشته‌ها
    59
    تشکر شده:
    70

    پیش گزیده

    دوست عزیز جناب warrior
    با توجه به توضیحات کوتاه و تشخیص تعمیرکاران بر مبنای تعویض دیسک وصفحه خودروی شما که جزئی از خانواده فرانسه می باشد.
    اگر از دیسک وصفحه کلاچ قبلی خودرو رضایت داشتید پیشنهاد می کنم ابتدا بند 61 نظرات در وب را مطالعه کنید.
    نفرمودید تو این 4سال چه میزان کارکرد داشته است؟
    توجه داشته باشید.
    والوو : تولید کشور فرانسه می باشد
    ساچ و لوک : تولید کشور آلمان می باشد.
    دایکن یا اگزدی: تولید کشور ژاپن می باشد.
    البته اورجینال اینها بنظر میرسد که در ایران موجود نمی باشد پس طبق همان طبقه بندی مرغوبیت 1.2.3 که قبلا اشاره کردم می باشند و
    بهتر است حساسیت بیش از حد نشان ندهید هر سه این برندها خوب است.
    پیشنهاد میکنم بعد از بازشدن هر برندی روی خودرو بود عین همان را سوار کنید.

  7. #5


    زمان پیوستن
    28 Oct 2007
    شهر
    اصفهان
    اتومبيل
    Peugeot 206 1.6 Sedan
    گوشی موبایل
    W902
    نوشته‌ها
    3,558
    تشکر شده:
    5735

  8. #6


    زمان پیوستن
    28 Oct 2007
    شهر
    اصفهان
    اتومبيل
    Peugeot 206 1.6 Sedan
    گوشی موبایل
    W902
    نوشته‌ها
    3,558
    تشکر شده:
    5735

    پیش گزیده

    امروز رفتم دنبال VALEO!
    احتمالش هم زیاد است که VALEO بخرم چون فابریکش به گفته ی نمایندگی VALEO است...
    فعلا عجله ای ندارم برای خرید.

  9. #7


    زمان پیوستن
    28 May 2007
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    mercedes w203- mini
    گوشی موبایل
    htc chacha-iPhone 4
    نوشته‌ها
    2,230
    تشکر شده:
    8512

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط Warrior-- مشاهده گفتگو
    امروز رفتم دنبال VALEO!
    احتمالش هم زیاد است که VALEO بخرم چون فابریکش به گفته ی نمایندگی VALEO است...
    فعلا عجله ای ندارم برای خرید.
    سلام
    چیزی به اسم valeo اصل وجود نداره
    الانه همه valeo ها فرعی هستند عموما" یا چینی هستند یا تایوان و اصل فرانسویش دیگه وجود خارجی نداره.
    خود luk هم 3 مدل داره !! المانی - اسپانیایی-تایوانی که بهترین مدلش المانی هست و تا 3ماه گارانتی داره!



  10. 4 نفر از کاربران ، از دوست گرامی mohammadrezaef به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ac800fr (6 July 2010), powerclutch (26 January 2010), PowerMode (19 October 2010), Warrior-- (26 January 2010)

  11. #8


    زمان پیوستن
    10 Jan 2010
    نوشته‌ها
    59
    تشکر شده:
    70

    پیش گزیده

    نحو رگلاژ کردن سیم کلاچ عکسهای فوق مربوط به خودرو پژو پرشیا می باشد)
    برای پائین آوردن پدال کلاچ مهره پیچ رگلاژ را به سمت خارج شل می کنیم اینکار تا اندازه ای می بایست صورت بگیرد که دنده یک ودنده عقب به راحتی جا برود

    http://aksupload.ir/pic/Feb/ABCD0008.JPG

    http://aksupload.ir/pic/Feb/ABCD0009.JPG

    http://aksupload.ir/pic/Feb/ABCD0006.JPG

    باید یک مقدار خلاصی پشت پدال کلاچ باشد تا مبادا بلبرینگ کلاچ با شاخکهای دیسک در گیر شود.

  12. 3 نفر از کاربران ، از دوست گرامی powerclutch به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ac800fr (6 July 2010), PAYAM (7 July 2010), vishtasp (22 July 2010)

  13. #9


    زمان پیوستن
    11 Aug 2008
    شهر
    اصفهان
    اتومبيل
    L90-E2
    گوشی موبایل
    Sony Ericsson K750i
    نوشته‌ها
    156
    تشکر شده:
    343

    پیش گزیده

    با سلام

    من يك خودرو تندر 90 دارم كه هر كسي پشت ماشين مي شينه اعلام مي كنه كه كلاچ ماشين من بالا ول مي كنه.
    خود من با اين مسئله مشكلي ندارم و شايد عادت كردم. مي خواستم ببينم آيا نيازي به تنظيم كلاچ هست و مشكلي پيش نمي آورد (مثل كم كردن عمر ديسك و صفحه كلاچ) و اگر نياز به تنظيم است خودم مقداري پيچ تنظيم را به سمت بيرون پيچ شل كنم يا اينكه به تعمير كار مراجعه كنم؟؟
    دو مرتبه به تعميرگاه جهت سرويس 10000 و 20000 مراجعه كردم اما كلاچ را تنظيم نكردم چون طبق تجربه اي كه داشتم نمايندگي ها به هر قسمت ماشين دست بزنند ، يك افتضاحي به بار مي آورند.
    با تشكر

  14. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی ac800fr به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    rza_bgy (8 July 2010), vishtasp (22 July 2010)

  15. #10


    زمان پیوستن
    10 Jan 2010
    نوشته‌ها
    59
    تشکر شده:
    70

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط ac800fr مشاهده گفتگو
    با سلام

    من يك خودرو تندر 90 دارم كه هر كسي پشت ماشين مي شينه اعلام مي كنه كه كلاچ ماشين من بالا ول مي كنه.
    خود من با اين مسئله مشكلي ندارم و شايد عادت كردم. مي خواستم ببينم آيا نيازي به تنظيم كلاچ هست و مشكلي پيش نمي آورد (مثل كم كردن عمر ديسك و صفحه كلاچ) و اگر نياز به تنظيم است خودم مقداري پيچ تنظيم را به سمت بيرون پيچ شل كنم يا اينكه به تعمير كار مراجعه كنم؟؟
    دو مرتبه به تعميرگاه جهت سرويس 10000 و 20000 مراجعه كردم اما كلاچ را تنظيم نكردم چون طبق تجربه اي كه داشتم نمايندگي ها به هر قسمت ماشين دست بزنند ، يك افتضاحي به بار مي آورند.
    با تشكر
    سلام خدمت شما
    هر چه ميزان پدال كلاچ پائين تر تنظيم شود بهتر است در حدي كه دنده ها مخصوصا يك وعقب خوب جا برود كلاچ هر چقدر بالاتر باشد درگير بوده و زودتر مستهلك مي شود
    هر چه ميزان لنت صفحه كلاچ كمتر شود پدال كلاچ بالاتر ميايد بنابراين سرشاخه هاي ديسك بالاتر آمده كلاچ سفتر مي شود و بلبرينگ كلاچ آسيب پذيرتر شده سرشاخه ديسك را ازبين مي برد تا فرد مجبور به تعويض كيت كامل گردد.

  16. 4 نفر از کاربران ، از دوست گرامی powerclutch به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ac800fr (9 July 2010), mohammadrezaef (8 July 2010), rza_bgy (8 July 2010), vishtasp (22 July 2010)

  17. #11


    زمان پیوستن
    30 Jun 2005
    شهر
    ارومیه
    اتومبيل
    پراید
    گوشی موبایل
    e310-k750-6220 classic
    نوشته‌ها
    266
    تشکر شده:
    97

    پیش گزیده

    با سلام.
    سمند 83 با 146000 کارکرد.از اولش با دنده عقب مشکل داشته.یا باید به زور دنده عقب بدی(35 درصد موارد) یا باید 4-5 دفعه کلاچ بگیری که درست جا بره (35 درصد مواقع)
    اشکال از چی میتونه باشه؟
    صفحه وقت عوض کردنش شده؟


  18. #12


    زمان پیوستن
    10 Jan 2010
    نوشته‌ها
    59
    تشکر شده:
    70

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط navid-83 مشاهده گفتگو
    با سلام.
    سمند 83 با 146000 کارکرد.از اولش با دنده عقب مشکل داشته.یا باید به زور دنده عقب بدی(35 درصد موارد) یا باید 4-5 دفعه کلاچ بگیری که درست جا بره (35 درصد مواقع)
    اشکال از چی میتونه باشه؟
    صفحه وقت عوض کردنش شده؟
    سلام
    ممكن است از ميل ماهك دنده عقب باشد
    علائم مربوط به بازديد فني ديسك وصفحه كلاچ را در وب لاگ قرار دادم .
    موفق باشيد

  19. 3 نفر از کاربران ، از دوست گرامی powerclutch به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    equinoxe (28 July 2010), navid-83 (31 July 2010), vishtasp (31 July 2010)

  20. #13


    زمان پیوستن
    07 Oct 2007
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    206 V9 - سمند LX سال - L90 E1 CP
    گوشی موبایل
    Samsung Galaxy S II
    نوشته‌ها
    110
    تشکر شده:
    97

    پیش گزیده

    با سلام ماشین من تندر90 است 50000تا کارکرده کلاچ جدیداً بالا درگیر میشه البته هنوزم نرم است تا حالا هم دست نخورده. اما نگرانم که روزای آخرش باشه. گارانتیش هم تموم شده. نمی دونم چه مارکی واسه تندر بهتره. نمایندگی شماره 1 گفت 60000 تومان فقط دستمزد تعویضشه، چون مثل اینکه جاش بده. اگه میشه راهنمایی کنید.

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد