تبليغات در پي‌هالز







User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمایش نتایج 1 به 13 از 17

نام گفتگو: روشن شدن چراغ چک موتور

  1. #1


    زمان پیوستن
    05 Oct 2008
    نوشته‌ها
    13
    تشکر شده:
    2
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده روشن شدن چراغ چک موتور

    دوستان یه مشکلی برای من پیش اومده اگر کمک کنید ممنون میشم

    در حدود 1 ماه است که وقتی ماشین کار میکنه و گرم میشه به محض اینکه فن رادیاتور شروع به کار میکنه چراغ چک موتور روشن میشه و تا وقتی که ماشین روشنه اون هم روشن میمونه .هیچ تداخلی هم توی کار موتور پیش نمیاد .
    به نظر شما مشکل از کجا می تونه باشه ؟

  2. #2


    زمان پیوستن
    04 Nov 2008
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    مزدا 3 - هيونداي سوناتا
    گوشی موبایل
    Nokia 6500 Slide - SE G900
    نوشته‌ها
    288
    تشکر شده:
    466
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط hooshmandi مشاهده گفتگو
    دوستان یه مشکلی برای من پیش اومده اگر کمک کنید ممنون میشم

    در حدود 1 ماه است که وقتی ماشین کار میکنه و گرم میشه به محض اینکه فن رادیاتور شروع به کار میکنه چراغ چک موتور روشن میشه و تا وقتی که ماشین روشنه اون هم روشن میمونه .هیچ تداخلی هم توی کار موتور پیش نمیاد .
    به نظر شما مشکل از کجا می تونه باشه ؟

    احتمال 90 درصد خازن فن رادياتور خرابه

  3. #3


    زمان پیوستن
    05 Oct 2008
    نوشته‌ها
    13
    تشکر شده:
    2
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    حالا این خازن خراب کار دستمون میده یا میتونم سر وقت درستش کنم ؟

  4. #4


    زمان پیوستن
    19 Oct 2007
    شهر
    esfahan
    اتومبيل
    سی یلو. 206 v8 sd سفيد
    گوشی موبایل
    w950 w508
    نوشته‌ها
    237
    تشکر شده:
    111
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    از منم همينطوره هر چي عوض مي كنم دوباره ميسوزه
    به حقيقت . . . شك دارم


    ایران . . . . . رویایی که می میرد

  5. #5


    زمان پیوستن
    20 Mar 2004
    گوشی موبایل
    7610
    نوشته‌ها
    27
    تشکر شده:
    25
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    خودرو شما مجهز به فن دو دور است و بدليل نقص و كيفيت پايين سر سيم ها و اتصالات رله فن دودور در هنگام روشن شدن فن چراغ چك روشن ميشه . بايد به نمايندگي يا برق كار مراجعه كنيد كه سر سيم ها رو براتون عوض كنه يا در صورت خراب شدن رله ، براتون تعويضش كنه .

  6. #6


    زمان پیوستن
    05 Oct 2008
    نوشته‌ها
    13
    تشکر شده:
    2
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    دیروز رفتم نمایندگی مرکزی 2 ، گفتند ایراد از مقاومت فن است و گفتند که فعلا موجود ندارند .می خواستم بدونم که این مقاومت رو بیرون میفروشن ؟ چنده ؟ و آیا خودم می تونم عوش کنم ؟

    ممنون

  7. #7


    زمان پیوستن
    18 Apr 2009
    نوشته‌ها
    26
    تشکر شده:
    11
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    منم تازه 132 گرفتم همین مشکلو داره...! ولی مشکلی پیش نمیاد! بیخیال الان 1 ماهه اینجوریه...!

  8. #8


    زمان پیوستن
    17 May 2009
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    پرایدو
    نوشته‌ها
    139
    تشکر شده:
    151
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    سلام
    راستش من خودم این مشکل رو یه ماه داشتم
    البته الان حلش کردم
    ببینید خوتون میتونید به راحتی درستش کنید
    وقتی در کاپوت رو باز میکنید یه فن بزرگ جلوی رادیاتور هست
    پایین اون دست راست داخل بدنه خودش یه قطعه پلاستیکی هست که دو تا فیش خورده بهش و با دو تا پیچ کوچیک چارسو نگه داشته میشه
    اون دو تا رو باز کنید و قطعه رو بیرون بیارید البته قبلش مطمئن باشید برق ماشین رو از باطری قطع کرده باشید
    این قطعه یه قطعه استوانه ای شکل روش داره شبیه سیم پیچ
    ببینید مشکلی که برای شاید تقریبا 70% پرایدها پیش میاد اینه که سر دوتا فیش توی محل تماس با کانکتورهای این قطعه میسوزه راستش من اینها رو باز کردم با اسپری ناهید خشک کاملا اونا رو شستم
    بعد دو تا فیش رو به قطعه وصل کردم و با انبر دست روی قطعه محکمش کردم
    بعد سر جاش گذاشتم ماشینو روشن کردم و ایندفعه وقتی فن روشن شد دیگه چراغ چک روشن نشد
    ولی بعدا من راضی نشدم رفتم از کوچه آهنین توی خیابون اکباتان تهران که مرکز لوازم پراید هست یه دونه نو خریدم 4500 تومان و عوضش کردم
    البته قبلا یدونه از دم خونه خریده بودم که بازم چراغ چک رو روشن میکرد
    ببخشید طولانی شد اما خوب کاملا داستان رو گفتم
    امیدوارم مفید باشه
    ضمنا این خیلی مهم هست که خودم تجربه کردم اونم اینه که اگر باطری رو قطع نکنی حتی اگه قطعه سالم یاشه وقتی فن روشن میشه چراغ چک روشن میشه
    ضمنا من دفعه اول که پیچ های قطعه رو باز کردم وقتی قطعه رو در اوردم یهو با اینکه سویج بیرون بود فن روشن شد نمیدونم چرا واسه همین دفعه بعدی باطری رو قطع کردم

  9. 3 نفر از کاربران ، از دوست گرامی arashmaziar به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ar@sh (18 August 2009), tonio_m2000 (17 June 2009), علي بوشهري (4 August 2009)

  10. #9


    زمان پیوستن
    17 May 2009
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    پرایدو
    نوشته‌ها
    139
    تشکر شده:
    151
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    یه چیز دیگه یادم رفت بگم اونم اینکه
    ناهید خشک رو میتونید از الکتریکی ها بخرید که خوب یه اسپری تمیز کننده الکلی هست که فوری میپره ما توی مدار های کامپیوتری ازش استفاده میکنیم
    و اینکه بعضیا به این قطعه میکن مقاومت فن بعضیا میگن رله فن
    حواستون باشه فن یه رله داره که شبیه یه مکعب مستطیله
    که جاش سمت راست بالای چزاغ هست
    که ربطی به این وسیله که گفتم نداره

  11. #10


    زمان پیوستن
    05 Oct 2008
    نوشته‌ها
    13
    تشکر شده:
    2
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    دوست عزیز این قطعه ای که میگید باید تمیز بشه قطعه ای هست که روی فن ( پایین فن ) با 2 تا پیچ چهار سو بسته شده یا اون مکعب مستطیل بغل چراغ ؟

    ممنون از راهنماییتون

  12. #11


    زمان پیوستن
    05 Oct 2008
    نوشته‌ها
    13
    تشکر شده:
    2
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    پیش گزیده

    آقا دمت گرم
    اونجایی که گفتی 2 تا پیچ 4 سو نگه میداره رو باز کردم و یه قطعه مقاومت مانند داره که بیرونش اوردم .بعد تمیزش کردم (پایه هاشو ) بعد هم بستم درست شد .

    فعلا که دیگه چراغ چک روشن نشده

  13. #12


    زمان پیوستن
    14 Jun 2009
    شهر
    بوشهر
    اتومبيل
    پرايد
    گوشی موبایل
    n73
    نوشته‌ها
    58
    تشکر شده:
    152
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    Arrow

    نقل قول نوشته شده توسط arashmaziar مشاهده گفتگو
    سلام
    راستش من خودم این مشکل رو یه ماه داشتم
    البته الان حلش کردم
    ببینید خوتون میتونید به راحتی درستش کنید
    وقتی در کاپوت رو باز میکنید یه فن بزرگ جلوی رادیاتور هست
    پایین اون دست راست داخل بدنه خودش یه قطعه پلاستیکی هست که دو تا فیش خورده بهش و با دو تا پیچ کوچیک چارسو نگه داشته میشه
    اون دو تا رو باز کنید و قطعه رو بیرون بیارید البته قبلش مطمئن باشید برق ماشین رو از باطری قطع کرده باشید
    این قطعه یه قطعه استوانه ای شکل روش داره شبیه سیم پیچ
    ببینید مشکلی که برای شاید تقریبا 70% پرایدها پیش میاد اینه که سر دوتا فیش توی محل تماس با کانکتورهای این قطعه میسوزه راستش من اینها رو باز کردم با اسپری ناهید خشک کاملا اونا رو شستم
    بعد دو تا فیش رو به قطعه وصل کردم و با انبر دست روی قطعه محکمش کردم
    بعد سر جاش گذاشتم ماشینو روشن کردم و ایندفعه وقتی فن روشن شد دیگه چراغ چک روشن نشد
    ولی بعدا من راضی نشدم رفتم از کوچه آهنین توی خیابون اکباتان تهران که مرکز لوازم پراید هست یه دونه نو خریدم 4500 تومان و عوضش کردم
    البته قبلا یدونه از دم خونه خریده بودم که بازم چراغ چک رو روشن میکرد
    ببخشید طولانی شد اما خوب کاملا داستان رو گفتم
    امیدوارم مفید باشه
    ضمنا این خیلی مهم هست که خودم تجربه کردم اونم اینه که اگر باطری رو قطع نکنی حتی اگه قطعه سالم یاشه وقتی فن روشن میشه چراغ چک روشن میشه
    ضمنا من دفعه اول که پیچ های قطعه رو باز کردم وقتی قطعه رو در اوردم یهو با اینکه سویج بیرون بود فن روشن شد نمیدونم چرا واسه همین دفعه بعدی باطری رو قطع کردم
    سلام . واقعا دستت درد نكنه........ مشكلم به واسطه شما و phallz حل شد .بازم ممنون
    هميشه چقدر زود دير مي شود ^

  14. #13


    زمان پیوستن
    14 Jun 2009
    شهر
    بوشهر
    اتومبيل
    پرايد
    گوشی موبایل
    n73
    نوشته‌ها
    58
    تشکر شده:
    152
    نام برده شده
    0 Post(s)
    برچسب خورده
    0 Thread(s)
    آمار فعالیت
    امتیاز
    0
    رتبه
    1
    نمودار
    متوسط فعالیت.درصد
    0%

    Arrow

    سلام يه نكته راجع به مشكل روشن شدن چراغ چك وقتي كه مشكل از اون دوتا فيش زير فن باشه .
    بيااييد اولين مرحله اقدام به تعميير پيچاشو باز نكنيد . فقط با دست فيشا رو يه كم تكون بدين . چون مشكل من همينجوري راحت حل شد. با تشكر .
    هميشه چقدر زود دير مي شود ^

  15. کاربر زیر از دوست گرامی علي بوشهري به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    ar@sh (18 August 2009)

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد