تبليغات در پي‌هالز





صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمایش نتایج 1 به 13 از 20

نام گفتگو: موتورسیکلت باجاج پالس 200 سی سی *** BAJAJ PULSE 200

  1. #1


    زمان پیوستن
    03 Sep 2007
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    206 v9
    گوشی موبایل
    nokia N95_8gig
    نوشته‌ها
    439
    تشکر شده:
    574

    Arrow موتورسیکلت باجاج پالس 200 سی سی *** BAJAJ PULSE 200

    دوستان گرامی موتور باجاج پالس 200 سی سی وارد بازار گردیده . از آنجائیکه مدل 180 سی سی این موتور مدلی موفق در بازار ایران تلقی میشود و اکثر دارندگان و موتور سواران ابراز رضایت دارند به نظر میرسه که مدل 200 نیز مدلی موفق در بازار ایران باشد .

    البته از نظر دور نداشته باشید که باجاج یک کمپانی هندی است که توسط کاوازاکی ساپورت میشه اما به هیچ وجه قابل مقایسه با انواع ژاپنی نیست و مقصود ما هم از موفق بودن مقایسه آن با موتورهای روز ژاپنی نیست ! اما در بازار محدود ایران که پر از مدلهای بی کیفیت چینی شده باجاج دارای کیفیتی بهتر است .

    به نظر خود من موتورهای باجاج و کمپانی تی وی اس که هردو هندی هستند به انواع هندی ارجحیت دارند .

    و اما پالس 200 سی سی :

    نوع موتور : تک سیلندر - دو شمع - خنک شونده با هوا و روغن

    حجم موتور : 200 سی سی

    قدرت موتور : 18 PS در 8000 RPM

    گشتاور : 17.17 NM

    گیربکس: 5 دنده جلو









  2. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی pouya_yz به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ali_yegane2086 (25 April 2009), shei2nak (20 November 2008)

  3. #2


    زمان پیوستن
    03 Sep 2007
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    206 v9
    گوشی موبایل
    nokia N95_8gig
    نوشته‌ها
    439
    تشکر شده:
    574

    پیش گزیده

    تفاوت های مدل 200 اسپرت با مدل 180 اسپرت :

    فلاپ جلوی باک بنزین - رادیاتور روغن جلوی باک بنزین - صندلیهای دو تکه - دسته های جفت اسپرت برای سرنشین - حذف قاب زنجیر - اگزوز استیل - حذف گلگیر کوچک چرخ عقب - دور شمار موتور سفید رنگ .

    علاوه بر تفاوتهای فنی که مهمترین آن افزایش 1.5 اسب بخاری قدرت موتور و افزوده شدن قابلیت خنک شوندگی موتور با روغن و رادیاتور روغن است مواردی که در بالا ذکر شد تفاوت های ظاهری مدل 200 با مدل 180 میباشد که در نهایت موجب اسپرت تر شدن ظاهر موتورسیکلت پالس 200 گردیده است .


  4. #3


    زمان پیوستن
    03 Sep 2007
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    206 v9
    گوشی موبایل
    nokia N95_8gig
    نوشته‌ها
    439
    تشکر شده:
    574

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط pouya_yz مشاهده گفتگو
    دوستان گرامی موتور باجاج پالس 200 سی سی وارد بازار گردیده . از آنجائیکه مدل 180 سی سی این موتور مدلی موفق در بازار ایران تلقی میشود و اکثر دارندگان و موتور سواران ابراز رضایت دارند به نظر میرسه که مدل 200 نیز مدلی موفق در بازار ایران باشد .

    البته از نظر دور نداشته باشید که باجاج یک کمپانی هندی است که توسط کاوازاکی ساپورت میشه اما به هیچ وجه قابل مقایسه با انواع ژاپنی نیست و مقصود ما هم از موفق بودن مقایسه آن با موتورهای روز ژاپنی نیست ! اما در بازار محدود ایران که پر از مدلهای بی کیفیت چینی شده باجاج دارای کیفیتی بهتر است .

    به نظر خود من موتورهای باجاج و کمپانی تی وی اس که هردو هندی هستند به انواع چینی ارجحیت دارند .

    و اما پالس 200 سی سی :

    نوع موتور : تک سیلندر - دو شمع - خنک شونده با هوا و روغن

    حجم موتور : 200 سی سی

    قدرت موتور : 18 PS در 8000 RPM

    گشتاور : 17.17 NM

    گیربکس: 5 دنده جلو








    آخرین ویرایش به وسیله pouya_yz : 20 November 2008 در 02:59 PM دلیل: اشتباها بجای چینی نوشته شده بود هندی !

  5. #4


    زمان پیوستن
    03 Sep 2007
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    206 v9
    گوشی موبایل
    nokia N95_8gig
    نوشته‌ها
    439
    تشکر شده:
    574

    پیش گزیده

    دوستان کسی تجربه سواری با پالس 200 را داره ؟

  6. کاربر زیر از دوست گرامی pouya_yz به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    ali_yegane2086 (25 April 2009)

  7. #5


    زمان پیوستن
    22 Oct 2008
    شهر
    Tehran
    اتومبيل
    Honda CBR150R
    گوشی موبایل
    Xperia mini Pro
    نوشته‌ها
    397
    تشکر شده:
    890

    پیش گزیده

    سلام
    دوستان این شرکت باجاج سایت هم داره , میشه دوستان معرفی کنن و در ضمن هیچ کدوم ار عکس ها باز نمیشن , دوستان عکسی از این موتورسیکلت ندارن ؟
    با تشکر

  8. #6


    زمان پیوستن
    10 Apr 2004
    شهر
    همینجا
    گوشی موبایل
    NOKIA N73 ME
    نوشته‌ها
    703
    تشکر شده:
    1063

    پیش گزیده

    http://www.bajajauto.com/about-bajaj.asp
    فكر كنم منظور دوستان اين موتور سيكلت باشد
    http://www.bajajauto.com/2wheeler/pulsar/index1.htm

    در ضمن بنظر من اگه يكي از اين honda ax1 ها گير بياريد خيلي بهتر از كاردستي هاي چيني و هندي با نوآوري وطني است !
    دوست من يكي از اين ها رو تازه خريده ساخت سال 1993 است ولي خداييش يك سر و گردن از موتور هاي همرده موجود در ايران بالاتر است اونم تكنولوژي بيشتر از 20 سال پيش(چون از قبل از سال 1990 اين مدل ساخته ميشده ) . 29 اسب بخار 250cc و آب خنك و 6 دنده البته با پلاك كارت سوخت و بسيار تميز
    رفتيم يك چرخي باهاش زديم بسيار دلچسب بود ! اگر فرصت شد عكس هايي از خودم با اين موتور ميزارم
    چو ناکس به ده کدخدایی کند**کشاورز باید گدایی کند
    به یزدان که گر ما خرد داشتیم**کجا این سر انجام بد داشتیم
    بسوزد در آتش گرت جان و تن**به از زندگی کردن و زیستن
    اگر مایه زندگی بندگی است**دو صد بار مردن به از زندگی است
    بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم**برون سر از این بار ننگ آوریم

  9. کاربر زیر از دوست گرامی smail به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    Amir 1986 (8 May 2009)

  10. #7


    زمان پیوستن
    10 Apr 2004
    شهر
    همینجا
    گوشی موبایل
    NOKIA N73 ME
    نوشته‌ها
    703
    تشکر شده:
    1063

    پیش گزیده

    اينم عكس من و اين كوچولوي چشم بادامي 29 اسب بخاري
    HONDA AX1


    مشخصات فني http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...da_ax%2087.htm
    آخرین ویرایش به وسیله smail : 9 May 2009 در 02:04 AM
    چو ناکس به ده کدخدایی کند**کشاورز باید گدایی کند
    به یزدان که گر ما خرد داشتیم**کجا این سر انجام بد داشتیم
    بسوزد در آتش گرت جان و تن**به از زندگی کردن و زیستن
    اگر مایه زندگی بندگی است**دو صد بار مردن به از زندگی است
    بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم**برون سر از این بار ننگ آوریم

  11. #8


    زمان پیوستن
    22 Oct 2008
    شهر
    Tehran
    اتومبيل
    Honda CBR150R
    گوشی موبایل
    Xperia mini Pro
    نوشته‌ها
    397
    تشکر شده:
    890

    پیش گزیده

    سلام
    ببخشید میشه بگید اونجا که عکس گرفتید کجا هستش .
    با تشکر .

  12. #9


    زمان پیوستن
    10 Apr 2004
    شهر
    همینجا
    گوشی موبایل
    NOKIA N73 ME
    نوشته‌ها
    703
    تشکر شده:
    1063

    پیش گزیده

    اطراف كارخانه سيمان اصفهان
    راستي الان بستر زاينده رود محل مناسبي براي موتورسوراي بخصوص با انواع اين موتور ها است !
    داريم كم كم از موضوع تاپيك دور ميشيم فكر كنم اگر مطلب رو در تاپيك جداگانه اي ادامه بدهيم بهتر باشد
    آخرین ویرایش به وسیله smail : 9 May 2009 در 01:23 PM
    چو ناکس به ده کدخدایی کند**کشاورز باید گدایی کند
    به یزدان که گر ما خرد داشتیم**کجا این سر انجام بد داشتیم
    بسوزد در آتش گرت جان و تن**به از زندگی کردن و زیستن
    اگر مایه زندگی بندگی است**دو صد بار مردن به از زندگی است
    بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم**برون سر از این بار ننگ آوریم

  13. کاربر زیر از دوست گرامی smail به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    Amir 1986 (9 May 2009)

  14. #10


    زمان پیوستن
    03 Sep 2007
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    206 v9
    گوشی موبایل
    nokia N95_8gig
    نوشته‌ها
    439
    تشکر شده:
    574

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط pouya_yz مشاهده گفتگو
    تفاوت های مدل 200 اسپرت با مدل 180 اسپرت :

    فلاپ جلوی باک بنزین - رادیاتور روغن جلوی باک بنزین - صندلیهای دو تکه - دسته های جفت اسپرت برای سرنشین - حذف قاب زنجیر - اگزوز استیل - حذف گلگیر کوچک چرخ عقب - دور شمار موتور سفید رنگ .

    علاوه بر تفاوتهای فنی که مهمترین آن افزایش 1.5 اسب بخاری قدرت موتور و افزوده شدن قابلیت خنک شوندگی موتور با روغن و رادیاتور روغن است مواردی که در بالا ذکر شد تفاوت های ظاهری مدل 200 با مدل 180 میباشد که در نهایت موجب اسپرت تر شدن ظاهر موتورسیکلت پالس 200 گردیده است .


    دوستان بالاخره پالس 200 خریدم مدل 88 به قیمت 400/2 .

    پس از خرید این موتور به تفاوت محسوس سواری و گاز خوردن آن با مدل 180 پی بردم و در آینده در مورد آن بیشتر خواهم نوشت .

    ضمنا در مورد تفاوت های مدل 200 و 180 علاوه بر موارد بالا دارای تفاوتهای زیر نیز هر چند کوچک میباشد :

    دیسک ترمز بزرگتر - کمکهای جلو و عقب متفاوت - گلگیر جلو متفاوت - پدالهای دنده و ترمز پائی و رکاب پای راننده متفاوت هستند - چرخ عقب سایز 120 (مدل 180 سایز 100 ) - زنجیر های پهن تر در مقایسه با مدل 180.

    در کل و در 400 کیلومتری که فعلا با این موتور رانده ام . قدرت و شتاب بهتر و تعویض دنده های نرم تر کاملا مشهوده - به دلیل وجود فلاپ و رادیات روغن دایره چرخش فرمان از مدل 180 کمتر است - فرمان آن در مانورها تیز تر است - ارتفاع آن چند سانتی از مدل 180 بیشتر است - صدای خروجی اگزوز به مراتب دلنشین تر است .

    به دلیل وزن بیشتر - لاستیک عقب پهن تر و زنجیرهای قوی تر پایداری آن به نظر از مدل 180 بیشتر است .


  15. کاربر زیر از دوست گرامی pouya_yz به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    Amir 1986 (10 May 2009)

  16. #11


    زمان پیوستن
    05 Apr 2010
    نوشته‌ها
    37
    تشکر شده:
    14

    پیش گزیده

    سلام. میشه از موتورت (پالس 200) عکس بگیری که بهتر ببینیم ؟ از موتور خودت عکس بگیر.داخل سایتش عکسا و مدلا واضح نیست.من موندم 180 بگیرم یا 200 ؟ قیمتا الان چنده 180 و 200 ؟ 200 هم کیلومتر دیجیتاله و اسپورت ؟

  17. #12


    زمان پیوستن
    05 Apr 2010
    نوشته‌ها
    37
    تشکر شده:
    14

    پیش گزیده

    اگه عکس 180 و200 را بزاری ممنون میشم.
    کلا کدوم بهتر میارزه ؟ 220 هستن یا 200 ؟

  18. #13


    زمان پیوستن
    05 Apr 2010
    نوشته‌ها
    37
    تشکر شده:
    14

    پیش گزیده

    سلام.عکس 180 و200 از موتور خودت میتونی بزاری ؟ ممنون

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد