تبليغات در پي‌هالز





صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمایش نتایج 1 به 13 از 15

نام گفتگو: میزان رضایت مندی از نیسان پیکاپ

  1. #1


    زمان پیوستن
    09 Jun 2008
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    206-prado vx 4 door-genesis coupe
    گوشی موبایل
    8800-iphone-htc desire hd
    نوشته‌ها
    23
    تشکر شده:
    13

    پیش گزیده میزان رضایت مندی از نیسان پیکاپ

    سلام
    من می خوام یک دونه پیکاپ صفر مشکی بخرم ، میخواستم نظر دوستان را در مورد خصوصیات آفرود و غیر آفرود ان بدانم .

  2. #2


    زمان پیوستن
    09 Jun 2008
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    206-prado vx 4 door-genesis coupe
    گوشی موبایل
    8800-iphone-htc desire hd
    نوشته‌ها
    23
    تشکر شده:
    13

    پیش گزیده

    کسی نبود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3


    زمان پیوستن
    05 Apr 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    دوو سی یلو و موهاوی
    گوشی موبایل
    Apple Iphone 4 16Gb
    نوشته‌ها
    2,930
    تشکر شده:
    4008

    پیش گزیده

    به نظر من پیکاب رو صفر نخر چون افت قیمت شدیدی داره

    افرودش خوبه

    انرودش رو مجله ماشین با زانتیا مقایسه میکرد

    اما شما در حد یه 405 بگیر

    منتها جای توی کابینش واقعا" کمه ! مخصوصا" شما پرادو سواری خیلی اذیت میشی

  4. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی XELTEK به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    mtrack (12 February 2009)

  5. #4


    زمان پیوستن
    01 Feb 2009
    اتومبيل
    مزدا 3 ، پارس Elx
    نوشته‌ها
    71
    تشکر شده:
    55

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط Zip MAn مشاهده گفتگو
    سلام
    من می خوام یک دونه پیکاپ صفر مشکی بخرم ، میخواستم نظر دوستان را در مورد خصوصیات آفرود و غیر آفرود ان بدانم .
    اگر مشكي دوكابين داشتي صفر يه دونه واسه من بزا كنار !
    همين عادي سفيدشم با هزار زحمت گير اورديم انگار تخمشو پشه خورده

  6. #5


    زمان پیوستن
    24 Aug 2005
    شهر
    تهران
    نوشته‌ها
    235
    تشکر شده:
    99

    پیش گزیده

    من یک مسافرت چند ساعته باهاش رفتم :
    کولر عالی
    کشش در جاده و شیب خوب
    نرمی و بی صدایی خوب ( اصلا در چاله ها صدا نداشت )
    تکان کمی زیاد داره که البته اکثر sUV ها اینطورند
    صندلی جلو خوب ولی صندلی عقب افتضاح بود
    داشبورد خیلی ساده بود
    صدا کمی زیاد از موتور به گوش میرسید
    به نظرم خیلی کند شتاب میگرفت ( در مقایسه با زانتیا که گفتن )
    به طور کلی تو جاده احساس خوبی داشتم .
    اگر سوال خاصی هست بپرس

  7. #6


    زمان پیوستن
    15 Feb 2009
    نوشته‌ها
    8
    تشکر شده:
    3

    پیش گزیده

    اساتید بزرگواری که واقعاً فنی هستند جواب بدن(باعرض معذرت): یه پیکاب مدل83دارم باکارکردحدو250000کیلومتر که مرتب(فقط) انژکتور3 از کار می افته و تا الآن شاید 10تا انژکتور برای همین یه سیلندرش(هردونه80000تومن)عوض کردم . چند نمایندگی بزرگ هم بردم و تمام سیستم برق و انژکتورشو چک کردن گفتن هیچ مشکلی نداره . از اساتید بزرگواری که با این مشکل مواجه شدن و تونستن آن را برطرف کنند تقاضای کمک دارم.

  8. #7


    زمان پیوستن
    23 Mar 2009
    نوشته‌ها
    2
    تشکر شده:
    0

    پیش گزیده كدوم بهتره سمند يا پيكاپ

    سلام من يه سمند دارم ميخوام با پيكاپ عوض كنم به نضر شما صلاحه

  9. #8


    زمان پیوستن
    09 Apr 2007
    شهر
    خیلی دور خیلی نزدیک
    اتومبيل
    bmw x5, bmw 540
    گوشی موبایل
    hTC Sensation xe
    نوشته‌ها
    1,741
    تشکر شده:
    4572

    پیش گزیده

    سلام من يه سمند دارم ميخوام با پيكاپ عوض كنم به نضر شما صلاحه
    دوست عزیز تازه وارد اولا ورود شما رو تبریک می گم
    بعد این که مورد سوال شما جاش اینجا نیست .
    یه تاپیک جدید بزنین و اهداف خودتونم کاملا مشخص کنید ..ایشالا جواب می گیرین.
    نوشته پنهان شده

  10. #9


    زمان پیوستن
    23 May 2008
    شهر
    شیراز
    اتومبيل
    Hyosung GT250R & Pulsar 220 & پارس ELX
    گوشی موبایل
    Apple iphone 4
    نوشته‌ها
    2,874
    تشکر شده:
    3292

    پیش گزیده

    پیکاپ شتابش کم هست .

    خیلی هم تکان داره . ولی قدرتش خوبه
    خريد از كليه سايت هاي خارجي توسط Visa Card براي شما با كمترين قيمت


  11. #10


    زمان پیوستن
    05 Apr 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    دوو سی یلو و موهاوی
    گوشی موبایل
    Apple Iphone 4 16Gb
    نوشته‌ها
    2,930
    تشکر شده:
    4008

    پیش گزیده

    ولي من از پيكاب چيز ديگه اي شنيدم و حتي ديدم !

    من و پيكاب و چند ماشين ديگه در مسافرتي به سمت اصفهان تقريبا" برابر و گاهي با زحمت با پيكاب ميرفتيم !

  12. #11


    زمان پیوستن
    23 May 2008
    شهر
    شیراز
    اتومبيل
    Hyosung GT250R & Pulsar 220 & پارس ELX
    گوشی موبایل
    Apple iphone 4
    نوشته‌ها
    2,874
    تشکر شده:
    3292

    پیش گزیده

    والا ما از اولین سری که پیکاپ تولید شد سوار شدیم .

    اولش که نو بود شتابش خوب بود . ولی الان بعد از چند سال که گذشته هرکار که کردن دیگه شتابش برنگشت . خیلی شتابش کم شده . واقعاً تکان شدید داره .تک تک نا همواریهای جاده حس میشه . فقط کافیه یک دست انداز نبینی و نفر عقبی سرش میخوره به سقف . تازه بعد از اینکه اتاق هم گذاشته شد عقبش بازهم تکان داره . حتی بعضی وقت ها چندتا گونی سیمان میذارن که تکون کم بشه . شاید توی مدل های جدیدتر که تولید کردن یک فکری به حالش کردن .
    خريد از كليه سايت هاي خارجي توسط Visa Card براي شما با كمترين قيمت


  13. #12


    زمان پیوستن
    28 Sep 2008
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    پرادو vx
    گوشی موبایل
    Iphone 5
    نوشته‌ها
    1,207
    تشکر شده:
    2309

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط farzad_Sh_2020 مشاهده گفتگو
    والا ما از اولین سری که پیکاپ تولید شد سوار شدیم .

    اولش که نو بود شتابش خوب بود . ولی الان بعد از چند سال که گذشته هرکار که کردن دیگه شتابش برنگشت . خیلی شتابش کم شده . واقعاً تکان شدید داره .تک تک نا همواریهای جاده حس میشه . فقط کافیه یک دست انداز نبینی و نفر عقبی سرش میخوره به سقف . تازه بعد از اینکه اتاق هم گذاشته شد عقبش بازهم تکان داره . حتی بعضی وقت ها چندتا گونی سیمان میذارن که تکون کم بشه . شاید توی مدل های جدیدتر که تولید کردن یک فکری به حالش کردن .
    کلا وانت ها عقبشون بدلیل سبکی تکون میخورن و حتی مثلا هنگام پیچیدن داخل یه چاله بیفتین شاید کل ماشین تکون بخوره و بچرخه.
    خوب البته پیکاب هم مثل سایر وانت ها باید عقبش تکون بخوره. بلخره ماشین طرحش ماله چندین سال پیش هست. مثلا الان این ایرادات توی تویوتا هایلوکس کاملا برطرف شده و دیگه لرزش و تکان در قسمت عقب زیاد نیست.
    در مورد اینکه شتابش کم شده نسبت به روزهای اول خوب این طبیعی هست و همه ی ماشین ها بلخره بعد از اینهمه استهلاک با این بنزینهای ایرانی باید هم دچار این مشکلات بشن. راه چارش هم عوض کردن کل موتور و
    سیستم انتقال قدرت هست. چون خواه ناخواه پیستون ها و سیلندر ها و چرخدنده ها و... دچار خوردگی میشن.
    در مورد خود پیکاپ عرض کنم که اصلا و ابدا شتاب زانتیا رو نداره ولی بهترین حالت شتابش جوری بدست میاد که با بالا رفتن دور موتور مقدار گاز زیاد بشه ( نه اینکه ناگهان تخته گاز برید).
    و اینکه در دور های بالای 3000 شتاب و قدرت فوقالعاده ای داره .
    راستی من خودم رونیز دارم وقتی ماشین و تحول گرفتم بعد از تقریبا یک سال استفاده ی وحشیانه و آفرود های بسیار صعب العبور ماشین به شدت خشک شد و من برای رفع این خشکی 2 بار 4 کمک فنر رو عوض کردم ولی هیچ فایده ای نداشت.
    اما بعد از تحقیقات وسیع به این نتیجه رسیدم که اگه جلو بندی و سیستم فنر بندی عقب رو با گازوییل هر ماه شستشو بدید به طور ملموس ماشینتون نرم تر میشه. شما هم امتحان کنید.
    ادعا


  14. #13


    زمان پیوستن
    23 Feb 2010
    نوشته‌ها
    46
    تشکر شده:
    23

    پیش گزیده

    پیکاپ حرف نداره برای بیابان و خاکی ، البته فقط قسمت جلوش، عقب برای گذاشتن وسایل خوبه و گرنه اگه کسی روی صندلی عقب بشینه بیچاره می شه هم از نظر تکان خوردن هم اینکه جاش خیلی کمه ، برای مسافرت طولانی ماشین خوبی نیست .ضمن اینکه اپشن هاشم کمه صندلی برقی ، اینه برقی ، abs، نداره ، سوختش در مقایسه با حجم موتور خوبه، کولرش عالیه ،مدل های 81 به نظر قدرتمند تر میان در عوض شتاب اولیه اش افتضاحه .

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد