تبليغات در پي‌هالز





مشاهده دست آورد همه پرسی: پژو روآ را چگونه ارزیابی میکنید ؟

رای دهنده
201. شما نمی‌توانید در این رای گیری رای بدهید
  • عالی

    4 1.99%
  • خوب

    36 17.91%
  • متوسط

    75 37.31%
  • ضعیف

    86 42.79%
صفحه 1 از 9 12345678 ... آخرآخر
نمایش نتایج 1 به 13 از 115

نام گفتگو: پژو روا را چگونه ارزیابی میکنید ؟

  1. #1


    زمان پیوستن
    15 Dec 2005
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    Type5 206
    گوشی موبایل
    Nokia X6
    نوشته‌ها
    759
    تشکر شده:
    284

    پیش گزیده پژو روا را چگونه ارزیابی میکنید ؟

    پژ. روآ را چگونه ارزیابی میکنید :

    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    Is this not what you expected to see

  2. #2


    زمان پیوستن
    14 Jan 2006
    اتومبيل
    206
    گوشی موبایل
    . 5700 N80.6630.6600 . 33
    نوشته‌ها
    389
    تشکر شده:
    175

    پیش گزیده

    فکر نکنم که موتورش اونقدرهم که تبلیغ می کنن قوی شده . تو سر بالایی هر کار کردم نتونستم یه پرایده که سرنشین هم داشت رو بگیرم . فقط خوبیش اینه که میتونه همپای پراید تو سربالاییها حرکت کنه .صدای گیربکس هم تقریبا کمتر شده .
    [SIGPIC][/SIGPIC] 5700

  3. #3


    زمان پیوستن
    04 Nov 2005
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    سمند
    گوشی موبایل
    P1i
    نوشته‌ها
    170
    تشکر شده:
    101

    پیش گزیده

    اگه پشت roa نشسته باشين متوجه خواهيد شد كه قدرت و شتابش قابل مقايسه با آردي معمولي نيست. مصرف سوختش هم خيلي كمتره. roa در حالت بنزين 85 اسب بخار قدرت داره در حالي كه روي گاز اين عدد به 55 اسب كاهش پيدا مي كنه. پرايد انژكتوري در حالت بنزين سوز 61 اسب قدرت داره و روي گاز به 47 اسب كاهش پيدا مي كنه. در مورد سمند هم در حالت بنزين سوز 100 اسب و روي گاز 85 اسب بخار قدرت داره و جالب اينجاست كه از نظر عملي roa روي گاز مي تونه آردي معمولي در حالت بنزين سوز رو بگيره اين رو مي تونيد به راحتي امتحان كنيد. همانطور كه عددهاي بالا نشون ميده قدرت موتورش نسب به پرايد بيشتره و تعجب مي كنم چطوري دوستمون مي گن كه تو سر بالايي نمي تونه پرايد رو با سرنشين بگيره در حاليكه پرايد واقعا تو سربالايي كم مي آره . به عنوان مثال تو سربالايي هاي جاده چالوس خيلي خوب و پر نفس باهاش رفتم و به راحتي ميشد حداقل پرايد رو گرفت.
    مصرفش هم واقعا كم شده به طوريكه بعد از 5 دوره محاسبه سوخت به مصرف جاده 7 و مصرف شهري حدود 9 رسيدم كه حداقل براي ماشيني كه در اختيار داريم اين مقدار مصرف به صورت دقيق محاسبه شده ولي چون مصرف تا حد بسيار زيادي به نوع رانندگي بستگي داره احتمال اينكه در ماشينهاي ديگه مصرف با مقاديري كه گفتم تفاوت داشته باشه هست. در كل به نظر من ماشين خوبيه.
    آخرین ویرایش به وسیله Srfazel : 28 October 2007 در 09:18 AM
    براي آنکه به راه خود ایمان داشته باشیم، لازم نیست ثابت کنيم که راه دیگران نادرست است. کسی که چنین می پندارد، به گامهای خود نیز ایمان ندارد .
    (پائولو کوئلیو)

  4. 3 نفر از کاربران ، از دوست گرامی Srfazel به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    farhadoo (8 September 2008), hadi1389 (12 December 2010), reza6662 (28 March 2009)

  5. #4


    زمان پیوستن
    29 Jul 2005
    شهر
    tehran
    اتومبيل
    Rio-Pars
    گوشی موبایل
    Omnia I900
    نوشته‌ها
    636
    تشکر شده:
    400

    پیش گزیده

    به نظر من(کاملا شخصی)خرید ماشینهای ترکیبی کار جالبی نیست . عموی من رفت روا خرید منم کلی بهش اصرار کردم که پراید بگیره االانم کلی خرج جلوبندیش کرده ولی بازم لاستیک سائی داره و یه سری ایرادای دیگه که دقیق یادم نیست چی بود .
    در تصاویر حكاكی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچكس عصبانی نیست. هیچكس سوار بر اسب نیست. هیچكس را در حال تعظیم نمیبینید. هیچكس سر افكنده و شكست خورده نیست .هیچ قومی بر قوم دیگر برتر نیست و هیچ تصویر خشنی در آن وجود ندارد . از افتخارهاي ایرانیان این است كه هیچگاه برده داری در ایران مرسوم نبوده است در بین صدها پیكره تراشیده شده بر سنگهای تخت جمشید حتی یك تصویر برهنه و عریان وجود ندارد

  6. کاربر زیر از دوست گرامی reza_s29 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    حسینان (12 April 2008)

  7. #5


    زمان پیوستن
    15 Dec 2005
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    Type5 206
    گوشی موبایل
    Nokia X6
    نوشته‌ها
    759
    تشکر شده:
    284

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط reza_s29 مشاهده گفتگو
    به نظر من(کاملا شخصی)خرید ماشینهای ترکیبی کار جالبی نیست . عموی من رفت روا خرید منم کلی بهش اصرار کردم که پراید بگیره االانم کلی خرج جلوبندیش کرده ولی بازم لاستیک سائی داره و یه سری ایرادای دیگه که دقیق یادم نیست چی بود .
    من خودم هم پراید رو سواری گرفتم هم روا رو و نظرم اینه که روا از هر نظر بهتر از پراید هست
    Is this not what you expected to see

  8. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی soheilm به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    hadi1389 (12 December 2010), reza6662 (28 March 2009)

  9. #6


    زمان پیوستن
    14 Jan 2006
    اتومبيل
    206
    گوشی موبایل
    . 5700 N80.6630.6600 . 33
    نوشته‌ها
    389
    تشکر شده:
    175

    پیش گزیده

    البته نظر همه قابل احترام است . ولی سواری ماشنهای آمریکایی دهه هفتاد و حتی شست بهتر از 405 و اکثر خودروهای ساخت داخل است . پس باید نتیجه بگیریم که این خودروها برای سواری در ایران مناسبتر از سایر خودروها است . قطعات لاستیکی و پلاستیکی موتور خودرو ی روا به معنی واقعی بی کیفیت است . جلوبندی به ظاهر قوی اون از جلوبندی پراید هم ضعیفتر است . ضمنا قدرت موتور روا 85 است اعلام شده بود . ولی در سایت ایران خودرو 61 اسب اعلام شده . دلیلش هم واضح است . بدلیل بکار بردن کاتالیزور و سیستم اگزوز پیچ در پیچ آردی است . قدرت پراید انژکتوری بدون کاتالیز 75 ایس اعلام شده بود که اون هم در سایت سایپا 61.5 اسب اعلام شده . ضمنا نسبت قدرت بر وزن در پراید مناسبتر از روا است .
    [SIGPIC][/SIGPIC] 5700

  10. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی dr_mehry به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    12345a (10 April 2009), k000m (18 February 2008)

  11. #7


    زمان پیوستن
    14 Jan 2006
    اتومبيل
    206
    گوشی موبایل
    . 5700 N80.6630.6600 . 33
    نوشته‌ها
    389
    تشکر شده:
    175

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط Srfazel مشاهده گفتگو
    اگه پشت roa نشسته باشين متوجه خواهيد شد كه قدرت و شتابش قابل مقايسه با آردي معمولي نيست. مصرف سوختش هم خيلي كمتره. roa در حالت بنزين 85 اسب بخار قدرت داره در حالي كه روي گاز اين عدد به 55 اسب كاهش پيدا مي كنه. پرايد انژكتوري در حالت بنزين سوز 61 اسب قدرت داره و روي گاز به 47 اسب كاهش پيدا مي كنه. در مورد سمند هم در حالت بنزين سوز 100 اسب و روي گاز 85 اسب بخار قدرت داره و جالب اينجاست كه از نظر عملي roa روي گاز مي تونه آردي معمولي در حالت بنزين سوز رو بگيره اين رو مي تونيد به راحتي امتحان كنيد. همانطور كه عددهاي بالا نشون ميده قدرت موتورش نسب به پرايد بيشتره و تعجب مي كنم چطوري دوستمون مي گن كه تو سر بالايي نمي تونه پرايد رو با سرنشين بگيره در حاليكه پرايد واقعا تو سربالايي كم مي آره . به عنوان مثال تو سربالايي هاي جاده چالوس خيلي خوب و پر نفس باهاش رفتم و به راحتي ميشد حداقل پرايد رو گرفت.
    مصرفش هم واقعا كم شده به طوريكه بعد از 5 دوره محاسبه سوخت به مصرف جاده 7 و مصرف شهري حدود 9 رسيدم كه حداقل براي ماشيني كه در اختيار داريم اين مقدار مصرف به صورت دقيق محاسبه شده ولي چون مصرف تا حد بسيار زيادي به نوع رانندگي بستگي داره احتمال اينكه در ماشينهاي ديگه مصرف با مقاديري كه گفتم تفاوت داشته باشه هست. در كل به نظر من ماشين خوبيه.
    باید دید که اون پرایدهایی که شما گرفتید از حداکثر توان خودشون استفاده می کردند یا نه . شما که از راننده اونها خبری نداشتید ؟ منم با 206 خودم تا حالا چند تا ماکسیما و بنز و بی ام و رو تو جاده چالوس و گردنه فیروز کوه گرفتم .!!!
    [SIGPIC][/SIGPIC] 5700

  12. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی dr_mehry به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    Abolfazl2006_p (28 November 2007), mohasabz (20 October 2008)

  13. #8


    زمان پیوستن
    26 Apr 2006
    شهر
    tehran
    اتومبيل
    206 تیپ 5 ,زانتیا
    گوشی موبایل
    P990I,nokia6131
    نوشته‌ها
    829
    تشکر شده:
    180

    پیش گزیده

    roa یک خودروی بی کیفیت هست.فقط در مورد روا که یک خودروی ترکیبی هست و ماندم پژو فرانسه چطور اجازه داده که ایرانخودرو بیاد از نام پژو برای این شاهکار صنعتی استفاده کنه که البته برای کمپانی های فرانسوی این جور چیزی مهم نیست بر عکس کمپانی های خودروساز المانی که روی کیفیت محصولات و اعتبار برندشان تو هر جای دنیا بسیار حساس هستند.ایرانخودرو فقط بره خداروشکر کنه که درای مملکت بسته هست تعرفه ورود خودرو بالا و کلا همه چه به نعفش هست که میتونه ای شاهکار صنعتی خودشو به این مردم بفروشه.نه تنها ایرانخورو حتی سایپا
    به هر حال فقط یه بار کافی داخل roa بشینید تا همه چیز دستتون بیاد.چه از کیفیت مواد به کار رفته در داخل اتاقش تا صدای موتورش......................

  14. 4 نفر از کاربران ، از دوست گرامی persianking62 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    12345a (10 April 2009), amirinline (30 April 2008), hamed.benz (25 November 2007), حسینان (12 April 2008)

  15. #9


    زمان پیوستن
    03 Feb 2006
    شهر
    اراک
    اتومبيل
    رنو=>پراید=>سمند=>روآ=>سی یلو
    گوشی موبایل
    N70
    نوشته‌ها
    229
    تشکر شده:
    159

    پیش گزیده

    من یکسالی هست که روا دارم اصلا در حد تبلیغاتی که براش میشد نیست .. صدای موتور + صدای گیربکس+ شتاب گیری ضعیف + مصرف بالا .. ماشین من 13 در شهر و 10 لیتر در جاده میسوزونه باور کنید هرکسی هم که خواسته این خودرو بخره پشیمونش کردم .
    قانون شماره 5:
    لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد.

    قانون شماره 7 :هر گونه بي احترامي به ديگر افراد در هر درجه ای ممنوع است.

  16. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی Ramtin329 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    12345a (10 April 2009), حسینان (12 April 2008)

  17. #10


    زمان پیوستن
    14 Jan 2006
    اتومبيل
    206
    گوشی موبایل
    . 5700 N80.6630.6600 . 33
    نوشته‌ها
    389
    تشکر شده:
    175

    پیش گزیده

    من خودم یه دونه 206 تیپ 2 دارم و سهامدار هیچ کدوم از این کارخونه هم نیستم . وقت با توجه به تجربه رانندگی با هر دو خودرو و مستندات زیر نظر خودم را بیان می کنم .
    نصب موتور OHV بر روي خودروهاي روآ و وانت پيكان سطح استاندارهاي اين خودرو در زمينه آلايندگي زيست محيطي ارتقاء يافت.
    كيوان وزيري نماينده مدير عامل ايران خودرو در اخذ گواهينامه هاي استاندارد خودرويي با بيان اين مطلب گفت: ايران خودرو در راستاي اصل مشتري مداري و ارتقاي كيفي ، محصولات خود را مطابق با استانداردهاي ملي و جهاني توليد مي كند. وي افزود: وانت پيكان و خودروي روآ از اين پس با موتور OHV توليد و به بازار عرضه مي شود.
    اين مقام مسوول با اشاره به كسب استانداردهاي لازم در توليد روآو وانت پيكان گفت: با تغييرات انجام شده، اين محصولات تاييديه و مجوز سازمان بازرسي و موسسه استانداردو تحقيقات صنعتي ايران را كسب كردند.
    نماينده مدير عامل ايران خودرو در اخذ گواهينامه هاي استاندارد خودرويي تصريح كرد: موتور OHV مي تواند استانداردهاي لازم تا سطح يورو سه را اخذ كند. وي درباره مشخصات بازر اين موتور گفت: با نصب اين موتور سوخت اين خودروها 20 تا 30 درصد و آلايندگي هاي زيست محيطي آن تا 15 درصد كاهش يافته و راندمان موتور 15 درصد افزايش مي يابد.
    15%*61 =9.15 9.15+61=70.15
    تعداد و آرايش سیلندرها: 4 سیلندر خطی OHV
    قطر سیلندر × کورس ( میلی متر): 66.7 * 87.3
    ظرفيت ( سی سی): 1599
    نسبت تراکم: 1 : 9.5
    حداکثر توان: 61 اسب بخار در 5000 دور در دقيقه
    حداکثر گشتاور : 110 نيوتن متر در 3000 دور در دقيقه
    نوع و اکتان سوخت مصرفی: بنزین با اکتان 95- 87
    تعداد سوپاپ: 8
    سيستم سوخت رسانی: انژکتوری چند نقطه ای ( MPFI )
    سيستم جرقه: الکترونیکی
    جنس بلوک سیلندر: چدن
    جنس سر سیلندر: آلومینیوم
    وزيري خاطر نشان كرد: يكي از اهداف ايران خودرو دركسب استانداردهاي لازم در توليد خودرو حفاظت از محيط زيست و سرمايه هاي ملي كشورو كسب رضايت مشتري است، دراين راستا خودروهاي گاز سوز ايران خودرو نيز توانست استانداردهاي لازم را از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي كسب كند.
    گفتني است، توليد خودرو روآ با موتور OHVاز تيرماه امسال با تيراژ 430 دستگاه آغاز شده ضمن آنكه روزانه 160 دستگاه وانت پيكان با اين نوع موتور توليد مي شود
    .من حتی 61 اسب خود ایران خودرو را هم قبول ندارم و با توجه به محاسبات و افزایش 15% راندمان حداکثر قدرت را 70 اسب در نظر می گیرم .
    حالا بریم سراغ پراید :
    مدل انژکتوری
    نوع موتور چهار زمانه بنزینی
    تعداد سیلندر 4 عدد خطی
    حجم سیلندر 1323 سی سی
    قطر سیلندر 71 میلیمتر
    کورس سیلندر 83.6
    نسبت تراکم 9.7:1
    حداکثر قدرت موتور در 5000 دور در دقیقه 63 اسب بخار
    حداکثرگشتاور موتور در 2500 دور در دقیقه 103 نیوتون متر
    نوع سوخت بنزین بدون سرب

    نسبت وزن به قدرت در پژو روا --------------- 70/1090= 15.57 یعنی هر اسب بخار قدرت باید 15.57 کیلوگرم را حمل کنه
    گشتاور ---------- 110/1090 = 9.9
    نسبت وزن به قدرت در پراید ------------------------- 63/850 = 13.49 یعنی هر اسب بخار قدرت باید 13.49 کیلوگرم را حمل کنه
    گشتاور ----------------- 103/850 = 8.25

    فکر کنم که دیگه مشخص شد . البته باید یادآوری کنم که قدرت روا در سایت ایران خودرو و توسط نمایندگی ها 61 اسب بخار اعلام شده ولی من همون 70 اسب بخار رو که خودم محاسبه کردم ملاک مقایسه قرار دادم .
    حالا به این داده ها اصطکاک بالاتر سیستم انتقال قدرت روا نسبت به پراید را هم اضافه کنید که مت از اونم صرف نظر کردم
    http://www.ikco.com/persian/products/rd.aspx
    http://www.saipacorp.com/fa/default....r=saba&Pg=show.
    [SIGPIC][/SIGPIC] 5700

  18. 3 نفر از کاربران ، از دوست گرامی dr_mehry به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    12345a (10 April 2009), behesht1979 (10 December 2010), k000m (18 February 2008)

  19. #11


    زمان پیوستن
    27 Jan 2005
    شهر
    زیرزمین
    اتومبيل
    kIA RIO
    گوشی موبایل
    7070 Prism
    نوشته‌ها
    690
    تشکر شده:
    367

    پیش گزیده

    اسم اين ماشين ايراد داره چه برسه به موتور و جلو بندي و ايمني و ... پژو كي به اينا اجازه داده از اسمش براي اين محصولات استفاده بشه پژو روا يعني چي ؟!!!!! بچاره پژو ميدونست جمع ميكرد ميرفت ارابه توليد ميكرد.

    عزيزم اگه دوست داري هر روز با مسئول پذيرش نمايندگي ها سر و كله بزني تو راه بموني و هزار ايراد ديگه روا بخر ولي اگه ميخواي خيالت راحت باشه خرجت كم باشه وقتت كمتر گرفته بشه يه پرايد بخر لذت ببر البته اين به اين معنا نيست كه پرايد خيلي خوبه نسبت به اين محصول چرت ايران خودرو ميگم.
    LOVE IS A NAME
    FXXX IS A GAME
    FORGET THE NAME
    PLAY THE GAME !

  20. 3 نفر از کاربران ، از دوست گرامی tabeta_03 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    12345a (10 April 2009), hamed.benz (25 November 2007), حسینان (12 April 2008)

  21. #12


    زمان پیوستن
    26 Apr 2006
    شهر
    tehran
    اتومبيل
    206 تیپ 5 ,زانتیا
    گوشی موبایل
    P990I,nokia6131
    نوشته‌ها
    829
    تشکر شده:
    180

    پیش گزیده

    خرید پراید خیلی بهتر از خرید روا هست.هرچند پراید هم جالب نیست.به حرفهایی که کارشناس های ایرانخودرو میگند توجه نکنید چون همش تبلیغات هست.من چیزهای در مورد این خودرو شنیدم توسط یکی از افراد اگاه که واقعا متاسف شدم.من تعصب خاصی روی هیچ کدوم تولیدات ندارم فقط میتونم بگم در بین تولیدات ایرانخودرو فقط میشه روی 206 حساب کرد.

  22. کاربر زیر از دوست گرامی persianking62 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    VIGO (30 October 2007)

  23. #13


    زمان پیوستن
    03 Feb 2006
    شهر
    اراک
    اتومبيل
    رنو=>پراید=>سمند=>روآ=>سی یلو
    گوشی موبایل
    N70
    نوشته‌ها
    229
    تشکر شده:
    159

    پیش گزیده

    البته اضافه کنم که اگر ایران خودرو کیفیت روآ را بالا میبرد و از گیربکس و دیفرانسیل مناسبی برای این خودرو استفاده میکرد میتونست تو بازار جا باز کنه ... عمر روا در بازار به یکسال بیشتر نکشید منظورم اینه که پارسال همه جا صحبت از این ماشین بود یکی میگفت 16 سوپاپه یکی دیگه میگفت دیفرانسیل تویوتایی انداختن !!! ولی الان یکی از دوستان من 3 هفته یک روا صفر دوگانه سوز گذاشته تو نمایشگاه هیچکس سراغش نمیره . البته خودم هم سه هفته است تصمیم فروش دارم ولی مشتری پیدا نکردم
    قانون شماره 5:
    لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد.

    قانون شماره 7 :هر گونه بي احترامي به ديگر افراد در هر درجه ای ممنوع است.

  24. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی Ramtin329 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    amirinline (30 April 2008), حسینان (12 April 2008)

صفحه 1 از 9 12345678 ... آخرآخر

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد