تبليغات در پي‌هالز





نمایش نتایج 1 به 11 از 11

نام گفتگو: تاپیک رانندگی نمایشی

  1. #1


    زمان پیوستن
    05 Apr 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    دوو سی یلو و موهاوی
    گوشی موبایل
    Apple Iphone 4 16Gb
    نوشته‌ها
    2,930
    تشکر شده:
    4008

    پیش گزیده تاپیک رانندگی نمایشی

    سلام دوستان
    این تاپیک رو میخواستم تو ایام قبل از عید باز کنم که فکر کردم دیدم ممکنه یهو به سرتون بزنه وسط جاده یه امتحان بکنید . کار دست خودتون بدید !
    پس ایشالله از امشب این جا رو هم راه میندازم و از دوستان هم تقاضا مندم مرا کمک کنند !
    روز خوش

  2. 4 نفر از کاربران ، از دوست گرامی XELTEK به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ali14049 (30 March 2007), FL66 (8 June 2011), PoYo (5 April 2007), TUBORG (1 October 2007)

  3. #2


    زمان پیوستن
    05 Apr 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    دوو سی یلو و موهاوی
    گوشی موبایل
    Apple Iphone 4 16Gb
    نوشته‌ها
    2,930
    تشکر شده:
    4008

    پیش گزیده

    اولین تکنیک :
    تیک آف که دو جور داره ! با دود و بی دود !
    برای روش با دود شما مسیر لاستیک رو با روغن خیس کنید و سطح لاستیک رو هم روغنی کنید !
    ترمز دستی رو نصفه بکشید که اون مسیر روغنی رو زود رد نکنید !
    دور موتور رو ببرید رو 4000 4500 ! کلاچ رو ول کنید !

    روش بی دود :
    دور موتور رو ببرید رو حد اکثر گشتاور !
    ییهو کلاچ رو ول کنید !

  4. 5 نفر از کاربران ، از دوست گرامی XELTEK به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ali14049 (31 March 2007), Amir_dre (31 March 2007), BloodReza (5 April 2007), FL66 (8 June 2011), mortezagipsy (10 April 2009)

  5. #3


    زمان پیوستن
    15 Apr 2006
    شهر
    مشهد
    اتومبيل
    سمند LX 85
    گوشی موبایل
    6630 بود، شد P990i
    نوشته‌ها
    766
    تشکر شده:
    835

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط XELTEK مشاهده گفتگو
    اولین تکنیک :
    روش بی دود :
    دور موتور رو ببرید رو حد اکثر گشتاور !
    ییهو کلاچ رو ول کنید !
    البته بهتره ییهو! نباشه. با نیم کلاچ کردن (البته کمی بالاتر از نیم کلاچ) و برگردوندن کلاچ میتونین مدت زیادتری چرخها رو درجا بچرخونین. برای ماشینهای دفرانسیال جلو بهتر اینه که این کار رو توی پیچ انجام بدین که چرخها در راستای بدنه نیستن!! مثل سر بریدگیها موقع دور زدن و...
    آخرین ویرایش به وسیله abaratian : 31 March 2007 در 10:19 PM

  6. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی abaratian به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    Abolfazl2006_p (4 April 2007), ali14049 (6 April 2007)

  7. #4


    زمان پیوستن
    05 Apr 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    دوو سی یلو و موهاوی
    گوشی موبایل
    Apple Iphone 4 16Gb
    نوشته‌ها
    2,930
    تشکر شده:
    4008

    پیش گزیده

    مورد دوم دستی کشیدنه :
    توضیحش یکمی سخته
    اما امیدوارم بتونم خوب توضیح بدم .
    شما سرعت رو میرسونی به 40 - 50 - 60 !
    بستگی داره به این که ترمز دستی تون چقدر قوی باشه و چقدر مهارت داشته باشید !
    فرض میکنم شما میخواهید بچرخید به راست !
    اول فذمون ذو یه نموره میدید به چپ !
    ترمز دستی رو میکشید و همزمان یه مقدار خیلی کم ترمز رو فشار میدید و فرمون رو میدی به راست !
    معمولا" یه نیم دور بسه !
    بعد وقتی که دور زدنتون تموم شد ترمز دسته خلاص !
    دنده رو یک و ادامه حرکت !
    نکته 1 : با خودروی زانتیا این عمل ممکن نیست !
    نکته 2 : با سمند این عمل به علت سیستم نصفه نیمه ی EBD مقدور نیست !
    نکته 3: باید خیلی موظب باشید ! چون در زمان انجام این عمل شما هیچ تسلطی برروی ماشین ندارید !

  8. 4 نفر از کاربران ، از دوست گرامی XELTEK به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ali14049 (6 April 2007), BloodReza (5 April 2007), FL66 (8 June 2011), TUBORG (1 October 2007)

  9. #5


    زمان پیوستن
    27 Nov 2004
    شهر
    همدان
    اتومبيل
    پراید
    گوشی موبایل
    Samsung Galaxy S III I9300
    نوشته‌ها
    3,252
    تشکر شده:
    2148

    پیش گزیده

    در مورد دستی کشیدن پیشنهاد میشود که مکان تقریبن باز و کم تردد هم از نظر ماشین و هم آدم رو در نظر بگیرید
    نه عین من که وسط خابون اینکارو کردم هم جدول خیابونو درب و داغون کردم هم سپرو !
    یا تو کوچه 4 متری که در خونمونو آوردم پایین!

  10. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی BloodReza به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ali14049 (6 April 2007), VIGO (5 April 2007)

  11. #6


    زمان پیوستن
    05 Apr 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    دوو سی یلو و موهاوی
    گوشی موبایل
    Apple Iphone 4 16Gb
    نوشته‌ها
    2,930
    تشکر شده:
    4008

    پیش گزیده

    باید خیلی مواظب بود
    چون همونطور که عرض کردم ! امکان کنترل ماشین در حین انجام این عمل به 0 میرسه !

  12. 5 نفر از کاربران ، از دوست گرامی XELTEK به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ali14049 (6 April 2007), BloodReza (5 April 2007), FL66 (8 June 2011), PoYo (5 April 2007), TUBORG (1 October 2007)

  13. #7


    زمان پیوستن
    21 Aug 2005
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    ویتارا
    گوشی موبایل
    d500
    نوشته‌ها
    272
    تشکر شده:
    362

    پیش گزیده

    یه مدل دور زدن نود درجه بدون دستی با دیف عقب:

    سرعت 60. 70
    پنجاه متر مونده به پیچ، کلاچ را تا ته می گیریم بدون اینکه ترمز کنیم.
    به پیچ که رسیدین فرمون یه نیمه به سمت پیچ و کلاچ یهو برداشته و یه نیش گاز.

    مزیت این روش فقط تو اینه که ماشین خیلی راحت می چرخه و صدای خوبی تو پیچ زدن داره .(بدون صدای کشیدگی لاستیک شدید)
    و بعد اینکه می تونی با همون دنده به مسیر ادامه بدین

    منتها اگر گاز زیاد باشه امکان در رفتن عقب ماشین هست

    برای دور زدن 180 یا اصطلاحا ریورس، باید همان کار قبلی را کرد منتها با دو فرق:
    1. باید 1 معکوس انجام بدی
    2. گازو یکم بیشتر کنی
    3. کسی نه پشتت باشه و نه بغلت
    4. فرمون تا نیمه باید بره

  14. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی علی بابا به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    ali14049 (6 April 2007), FL66 (8 June 2011)

  15. #8


    زمان پیوستن
    24 Feb 2009
    شهر
    Erbil/iraq
    اتومبيل
    Chevrole thane/renualt megane
    گوشی موبایل
    Nokia 5800
    نوشته‌ها
    310
    تشکر شده:
    262

    پیش گزیده

    دوست عزیز در مورد دستی کشیدن لازمه به اطلاعتون برسونم بعد از اینکه عمل آندر استیل کردن خودرو رو انجام دادید یعنی خودرو رو کمی به چپ و بعد به راست منحرف میکنید.
    ترمز دستی رو فقط یه شوک بهش میدید یعنی فقط یک لحضه بالا میکشید تا اصطکاک لاستسک با زمین از بین بره بعد فوری دستی رو میخوابونید. چون به غلط اکثر دوستان دستی رو نگه میدارند که این باعث استهلاک شدید توپی چرخ و لنت ترمز میشه
    مي خواهم با کسي رهسپار شوم که دوستش مي دارم
    نمي خواهم بهاي اين همراهي را با حساب و کتاب بسنجَم
    يا در انديشه خوب و بَدَش باشم.
    نمي خواهم بدانم دوستم مي دارد يا نه.
    مي خواهم بروم با آنکه دوستش مي دارم.

  16. 2 نفر از کاربران ، از دوست گرامی gps1112001 به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده اند :

    FL66 (8 June 2011), mehsad (10 April 2009)

  17. #9


    زمان پیوستن
    07 Mar 2006
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    پراید
    گوشی موبایل
    5300
    نوشته‌ها
    832
    تشکر شده:
    969

    پیش گزیده

    چون به غلط اکثر دوستان دستی رو نگه میدارند که این باعث استهلاک شدید توپی چرخ و لنت ترمز میشه
    دوست عزيز اگر دستي كشيده شود و لاستيك رو قفل كند و بالا بماند ديگه فشاري به لنت و ... نمياد چون ديگه حركتي وجود نداره كه اصطحكاك ايجاد شود و ... .
    اما موافقم. بالا نگه داشتن دستي باعث ميشه چرخش ماشين جالب نشه و حركت سريع با مشكل مواجه شود. البته براي دور 180 درجه پيشنهاد ميشه كه دوستان دستي رو بالا نگه دارند تا خدايي نكرده نروند تو گارد ريل و ديوار...
    3 اصل رستگار شدن:1.انديشه نيك 2.گفتار نيك 3.كردار نيك

  18. کاربر زیر از دوست گرامی shei2nak به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    mohammadrezaef (10 September 2010)

  19. #10


    زمان پیوستن
    26 Jul 2008
    شهر
    تهران
    گوشی موبایل
    1110
    نوشته‌ها
    31
    تشکر شده:
    2

    پیش گزیده

    كلا دستي كشيدن خطرناكه!!!
    ولي اگه جا باز باشه كلي مزه ميده!!!
    بلند آسمان جایگاه من است.

  20. #11


    زمان پیوستن
    09 Oct 2010
    شهر
    شیراز
    اتومبيل
    ندارم
    گوشی موبایل
    GALAXY s plus
    نوشته‌ها
    1,129
    تشکر شده:
    1290

    پیش گزیده

    تان میخاستم بپرسم برای گرفتن گواهینامه حرکات نمایشی باید به کجا مراجعه کنم؟

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد