تبليغات در پيهالز



تبليغات در پيهالز



صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمایش نتایج 1 به 13 از 23

نام گفتگو: اولين عكسها از پژو 206 آريان

  1. #1
    زمان پیوستن
    03 Sep 2004
    اتومبيل
    پژو 206
    گوشی موبایل
    Nokia N90
    نوشته‌ها
    686
    سپاس
    360
    از ایشان 347 بار و در 115 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده اولين عكسها از پژو 206 آريان

    اين اولين عكسهاي رسمي پژو 206 آريان هست .


    اين اتومبيل توسط اتليه تراحي پژو اروپا ساخته شده است و فقط در ايران ساخته خاهد شد .

    اين اتومبيل داراي 31 cm افزايش طول از محور عقب ميباشد.

    موتورهاي مورد استفاده همان موتورهاي 1.4 و 1.6 بنزيني هست.

    همه عكسها ي ارسالي اين اتومبيل ( 11 عكس) رو با كيفيت بهتر و در اندازه بزرگ در يك فايل zip براي دانلود قرار دادم .اميدوارم كه لذت ببريد...

    باتشكر از moein_id عزيز

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .










    .
    .
    .
    .
    دانلود تمام عكسهاي 206 آريان (كليك راست وsave target as)
    آخرین ویرایش به وسیله fizzi : 9 September 2005 در 04:52 AM
    G o n e 4 E v e r

  2. #2
    زمان پیوستن
    03 Sep 2004
    اتومبيل
    پژو 206
    گوشی موبایل
    Nokia N90
    نوشته‌ها
    686
    سپاس
    360
    از ایشان 347 بار و در 115 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    در مورد موتورها : به احتمال زياد موتور 1.6 ليتري 16 سوپاپه و110 اسبي(مورد استفاده تيپهاي 5 واتوماتيك) استفاده خاهد شد. تجهيزات ديگر هم مشابه تيپ 5 خاهد بود.
    در مورد درب عقب : تغيير شكل درب عقب احتياج به تغيير طراحي قالبهاي قديمي و هزينه بالا دارد .زمن اينكه به نزر من اين شكل درب بسيار زيباتر هست و مشابه درب عقب پژو 407 و ستون c هم مشابه 407 و فرم صندوق عقب شبيه پژو 607 ميباشد و وابستگي و اصالت خود به سبك طراحي پژو را بيشتر از اين طريق مشخص مي كند.

    خاهشمندم لتفن نظر خودتان را در مورد اين اتومبيل بيان كنيد.
    G o n e 4 E v e r

  3. #3
    زمان پیوستن
    01 Feb 2005
    گوشی موبایل
    IMATE k-JAM
    نوشته‌ها
    756
    سپاس
    126
    از ایشان 362 بار و در 140 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    متشکرم fizi جان
    با وجود اساتیدی چون شما در تالار اتومبیل اضحار نظر بنده رو ببخشید
    ولی فکر کنم اگه دو در میزد خیلی طرحش اسپرتر از این میشد و جزابیت بیشتری هم خواهد داشت ولی همینم برای ما ایرانیا قنیمتیه چون اگه اطلاع داشته باشین 206 تو خود فرانسه به 207 مدل تولید میشه ولی اینجا چی؟
    اقا راستی گفتید برای ایران طراحی شده یعنی هر کشوری که بخواد این نمونه رو تولید کنه باید از ایران لیسانس بگیره؟

  4. #4
    زمان پیوستن
    12 Apr 2005
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    پاهام+مترو+تاكسي+اتوبوس!!
    گوشی موبایل
    k700i
    نوشته‌ها
    1,512
    سپاس
    3,149
    از ایشان 1,942 بار و در 661 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    با اجازه از استاد بزرگوار fizzi
    نخستين محصول مشترك طراحى پژو و ايران خودرو كه قرار است در نمايشگاه خودرو فرانكفورت به نمايش درآيد مورد توجه رسانه هاى اروپايى قرار گرفته است. اين خودرو كه ۱۳ سپتامبر در بزرگترين نمايشگاه خودرو جهان در فرانكفورت به نمايش درمى آيد، مورد توجه رسانه هاى اروپايى قرار گرفته و گزارش هاى متنوعى درباره آن منتشر مى كنند. براساس اين گزارش ها خودرو جديد كه به صورت مشترك در ايران خودرو و پژو طراحى شده است در كلاس سدان هاى كوچك قرار داشته و بر اصول طراحى پژو پايبند است. با اينكه اين خودرو قرار است در ايران خودرو توليد شود و بخشى از آن هم در ايران طراحى شده است، اما در خبر ها هيچ اسمى از ايران خودرو نيست كه نشان دهنده ضعف سيستم تبليغاتى كشورمان در طرح دستاورد هاى صنعتى كشور است. يكى از مديران خارجى فعال در صنعت خودرو ايران در اين زمينه به ايسنا گفت: «به خاطر حساسيت موجود بر روى ايران و احتمال كاهش ارزش سهام پژو در برخى از خبر ها هيچ اشاره اى به ايران خودرو نشده است.» شركت ايران خودرو براى اولين بار در بزرگترين فستيوال خودروى جهان غرفه خواهد داشت و مراسم معرفى خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار ملقب به آريان نيز به صورت مشترك از سوى مديرعامل ايران خودرو و پژو با حضور صد ها خبرنگار در فرانكفورت برگزار خواهد شد. خودرو پژو ۲۰۶ جديد كه چهاردر و صندوقدار است، با نام پژو آريان در نمايشگاه خودرو فرانكفورت پرده بردارى مى شود. اين خودرو به صورت همكارى مشترك مركز تحقيقات ايران خودرو و مراكز R&D پژو و مراكز طراحى خودرو در ايتاليا طراحى شده است. گفته مى شود طراحى داخلى اين خودرو تغيير كرده و در پلت فورم و شاسى آن نيز تغييراتى ايجاد شده است، به گونه اى كه قسمت عقب اين خودرو كه در گذشته فقط براى نشستن دو نفر طراحى شده بود، هم اكنون به راحتى براى نشستن سه نفر ظرفيت دارد. اضافه شدن صندوق عقب به پژو ۲۰۶ و افزايش طول آن نيز از ديگر موارد جديد نمونه face lift (تغيير شكل يافته) پژو ۲۰۶ است. اين خودرو قرار است براى اولين بار در ايران توليد و به زنجيره جهانى پژو صادر شود. البته گفته مى شود كه پژو قصد دارد اين خودرو را در چين نيز توليد كند. طراحى پژو ۲۰۶ صندوقدار و توليد آن در ايران به دنبال مخالفت پژو با طراحى خودرو موسوم به نيو پيكان بر روى پلت فورم پژو ۲۰۶ شكل گرفت. شركت ايران خودرو نيوپيكان را با كمك مراكز طراحى ايتاليا و بدون هماهنگى با پژو طراحى كرده بود كه براساس اين طرح جلو و عقب پژو ۲۰۶ تغيير شكل يافته، ولى اتاق و پلت فورم آن چندان تغيير نكرده بود. محاسبات نيوپيكان از سوى شركت «اداك» در آلمان انجام شد و اين در شرايطى بود كه اين طرح ۲۵۰ ميليارد تومان هزينه داشت، اما شركت پژو با اين طرح مخالفت كرد و حاضر نبود هيچ امتيازى به طرف ايرانى واگذار كند اما پس از امضاى قرارداد مسئولان پژو خواستار امضاى طرح پژو ۲۰۶ صندوقدار و دادن امتيازات جديد به طرف ايرانى خود شدند. هم اكنون ساخت داخل پژو ۲۰۶ بيش از ۵۰ درصد است و پژو ۲۰۶ صندوقدار نيز قرار است با بيش از ۵۰ درصد ساخت داخل به توليد برسد. بسيارى از قالب هاى بدنه پژو ۲۰۶ صندوقدار در داخل ايران ساخته شده و ايران خودرو براى ساخت اين خودرو سالن بدنه سازى جديدى را با حضور ۲۰۰ روبات راه اندازى كرده كه هم اكنون به شهر روبات هاى ايران معروف است. بنا به گفته مديران ايران خودرو، مبلغى كه پژو براى هر خودرو از ايران دريافت مى كرد، به دليل طراحى اين خودرو در ايران كاهش پيدا كرده و ايران خودرو و گروه PSA متعهد شده اند با همكارى مشترك، پژو ۲۰۶ صندوقدار را در ايران خودرو طراحى و به ۴۷ كشور جهان صادر كنند. در توليد مدل جديد پژو ۲۰۶ در ايران نيز شركت پژو سرمايه گذارى نكرده است، ولى در گذشته براى توليد خودروهاى پژو در ايران، ايران خودرو مبلغى را به پژو مى پرداخت كه در اين قرارداد ديگر اين اتفاق نمى افتد. پژو ۲۰۶ صندوقدار بر روى پلت فورم ۲۰۶ با موتور TU5 و با قدرت موتور ۱۱۰ اسب بخار عرضه خواهد شد. توليد آزمايشى اين خودرو آغاز شده و تا آذرماه وارد بازار خواهد شد. هنوز به درستى قيمت اين خودرو مشخص نيست، اما به نظر مى رسد كه گران تر از تيپ ۵ پژو ۲۰۶ در ايران باشد، البته با ورود ال _ ۹۰ احتمالاً قيمت اين خودرو كاهش خواهد يافت. خودرو پژو ۲۰۶ آريان پس از نمايشگاه خودرو فرانكفورت براى رسانه هاى داخلى نيز به نمايش گذاشته خواهد ش


    fizzi: با تشكر از آرش عزيز براي ارسال اين متلب.
    آخرین ویرایش به وسیله fizzi : 3 September 2005 در 08:57 PM




  5. #5
    زمان پیوستن
    03 Sep 2004
    اتومبيل
    پژو 206
    گوشی موبایل
    Nokia N90
    نوشته‌ها
    686
    سپاس
    360
    از ایشان 347 بار و در 115 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    نقل قول نوشته شده توسط moein_id
    متشکرم fizi جان
    با وجود اساتیدی چون شما در تالار اتومبیل اضحار نظر بنده رو ببخشید
    ولی فکر کنم اگه دو در میزد خیلی طرحش اسپرتر از این میشد و جزابیت بیشتری هم خواهد داشت ولی همینم برای ما ایرانیا قنیمتیه چون اگه اطلاع داشته باشین 206 تو خود فرانسه به 207 مدل تولید میشه ولی اینجا چی؟
    اقا راستی گفتید برای ایران طراحی شده یعنی هر کشوری که بخواد این نمونه رو تولید کنه باید از ایران لیسانس بگیره؟

    خاهش ميكنم معين جان اين چه حرفي هست ....شما لتف داريد ....
    اتفاقن پژو مدل كوپه كانورتيبل 206 رو هم با سقف فلزي جمع شونده چند سالي هست كه توليد ميكنه (از سال 2000) . نسل جديد 206 هم به نام 207 در راه هست و بزودي در فرانسه جايگزين 206 خاهد شد ولي توليد 206 تا حداقل 10 سال ديگر در ايران خودرو قطعي هست وقرارداد آن متاسفانه امضا شده است.
    فعلن فقط ايران سازنده و صادر كننده 206 آريان خاهد بود مگر اينكه پژو بنا به درخاست برزيل و آرژانتين كه هم اكنون 206 را توليد ميكنند ترتيب توليد آريان را براي آنها بدهد. به هر حال هر كشوري كه بخاهد آنرا توليد كند بايد از كمپاني مادر (پژو فرانسه) ليسانس بگيرد .
    G o n e 4 E v e r

  6. #6
    زمان پیوستن
    01 Feb 2005
    گوشی موبایل
    IMATE k-JAM
    نوشته‌ها
    756
    سپاس
    126
    از ایشان 362 بار و در 140 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    منونم fizi جان
    پس اینجوری فقط میخوانن یه حالی به ایرانیا بدن گفتن برای ایران طراحی شده و هر کشوری حتی اگه پاکستان هم بخواد تولید کنه خیلی راحتر از تولید سی دی هاش میتونه این کارو بکنه فقط کافیه با کمپانی مادر یه جوری کنار بیاد و این وسط ایران هیچی به هیچ جا
    جالبه واقعن ما لیاقت نداریم طراحامون . مهندسامون . دکترامون . پروفوسورامون . در کل نخبگانمونو خودمون زیر بال و پر بگیرم باید بزاریم راهتر از اون چیزی که فکرشو میکنیم از این کشور برن تا مجبور بشیم حاصل کار همون نخبگانو با منت و هزار جو ناز و ادا دوباره وارد کشورمون کنیم و همش بشینیم و حسرت بخوریم

  7. #7
    زمان پیوستن
    29 Apr 2005
    شهر
    Phalls
    اتومبيل
    مزدا 3 + پرایدو
    گوشی موبایل
    N79
    نوشته‌ها
    508
    سپاس
    287
    از ایشان 575 بار و در 208 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    Oh My Faider !!!!!!!
    این قیافش وحشتناکه !! بهتر بگم فاجعست !! اینم شد طراحی آخه ؟؟! جلوش با عقبش اصلا همخونی نداره ! کاپوت به اون کوچیکی اصلا قابلیت سدان شدن رو به نظر من نداره، درب عقب وحشتناکه !! به فاصله بین اون وعقب ماشین توجه کنین، اصلا این در کوچیکه برای ماشین سدان، همین باعث میشه که چرخ عقب خیلی خارج فرم و اندازه نشون بده و خیلی هم بد جا !! گلگیر عقب خارج از فرم و کوچیک نشون میده! به محل قرارگیری درب باک توجه کنین ! لا اقل این یکی رو می تونستن یکم ببرن عقبتر تا بهتر نشون بده، یکم بزرگتر و مستطیل میشد بهتر نبود ؟!! در کل برای طراحاش متاسفم
    آخرین ویرایش به وسیله Gemini : 10 September 2005 در 09:51 PM
    <<< Iran …… World >>>
    <<<<< Iran ………… World >>>>>
    <<<<<<< Iran ……………… World >>>>>>>

  8. کاربر زیر از دوست گرامی Gemini به دلیل این نوشته سودمند سپاسگزاری کرده است :

    persia19191980 (16 February 2010)

  9. #8
    زمان پیوستن
    08 Aug 2005
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    405
    گوشی موبایل
    w810i
    نوشته‌ها
    190
    سپاس
    1
    از ایشان 20 بار و در 12 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    اقا من فکر کنم پژو این ماشینو واسه فیلمهای فکاهی طراحی کرده و شایدم چون طرف مقابل پژو تو طراحی و تولید این ماشین ایرانخودروست این طرحو دادن...
    اصلا قسمت جلو و عقب این ماشین با هم هم خونی ندارن .....تازه این عکسشه که معمولا عکس ها قشنگتر از خود ماشینا هستن (مثلا عکسای 206 در مقایسه با خودش)......
    ضمنا طبق گفته ارش جان میبینید تو صنعت خودرو ما چه پولایی به هدر میره تازه اینی که ارش گفت یه گوشش بود
    [به خود بیاندیش زیرا .......... هنگامیکه خداوند تو را افرید به خود احسنت گفت...

  10. #9
    زمان پیوستن
    08 Feb 2005
    گوشی موبایل
    k700i
    نوشته‌ها
    562
    سپاس
    60
    از ایشان 354 بار و در 151 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    به نظر من هم اين قسمت عقبش خيلي بدفرمه.
    انگار يه وصله بهش زده باشند. اصلا قسمت جلو با عقب نمي خوره!!!!!!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ماهی شده بود باورش، تور اگه بندازن سرش میشه عروس ماهیها، شاه ماهی میشه همسرش، ماهی باورش نبود که تور اگه بندازن سرش، نگاه گرم ماهیگیر میشه نگاه اخرش.

  11. #10
    زمان پیوستن
    11 Nov 2004
    شهر
    لامرد
    اتومبيل
    Lumina SS
    گوشی موبایل
    Imate K-Jam
    نوشته‌ها
    1,036
    سپاس
    22
    از ایشان 71 بار و در 36 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    خيلى ضاين فقط عكسى كه از بالا گرفته بودن جالب بود !!
    آخه اصلا جلوى ماشين با پشتش جور در نمىياد !!
    تنها اونى كه خود شركت پژو زده خوبه (2 دره ) نه 4 دره كه ايران زده !!
    امضا نميدم !!!!

  12. #11
    زمان پیوستن
    26 May 2004
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    samand LX
    گوشی موبایل
    N86,N85,N73 M,6100,3310
    نوشته‌ها
    964
    سپاس
    258
    از ایشان 247 بار و در 158 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در پروژه پژو206 صندوقدار: اين بار ما فروشنده ايم ، پژو خريدار
    تاكنون ايران خودرو خريدار محصولات پژو و فناوري داخلي سازي آن بوده، اما با انجام پروژه پژو206 صندوقدار ، اين فرايند معكوس خواهد شد و اين بار ما فروشنده خودرو هستيم. مهندس مجيد شيخاني قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در پروژه پژو206 صندوقدار، با بيان اين مطلب اظهار داشت: مالكيت طراحي و توليد پژو206 صندوقدار در اختيار ايران خودرو بوده و شركت پژو خريدار آن براي عرضه در بازارهاي جهاني خواهد بود. شيخاني ادامه داد: تصميم براي طراحي يك مدل صندوقدار از خودرو پژو 206 با توجه به سنجش علاقه مندي مشتريان ايراني و خارجي به داشتن چنين خودرويي، از اواخر سال 81 اتخاذ شد و ايران خودرو در همين جهت، طراحي اين مدل را آغاز كرد. وي افزود: به دليل جذابيت طرح 206 صندوقدار، شركت پژو به عنوان صاحب برند در مدت زمان كوتاهي به اين طرح ملحق شد و تنها نقش مشاور و تاييد كننده فرايندها را برعهده داشت. به اين ترتيب، مديريت كلان پروژه و انجام تمام فرايندهاي تامين خطوط و توليد را ايران خودرو بر عهده داشت. شيخاني در خصوص نحوه توليد انبوه پژو206 صندوقدار گفت: توليد اين خودرو تا سقف 60 هزار دستگاه در سال برنامه ريزي شده و براي اين منظور يكي از بزرگترين و پيشرفته ترين سالن هاي بدنه سازي رباتيك در ايران خودرو افتتاح شده و به كار گرفته مي شود. وي تصريح كرد: ايران خودرو از اواخر امسال قادر به توليد انبوه اين خودرو خواهد بود كه به تدريج به بازارهاي صادراتي و داخل كشور عرضه مي شود. شيخاني اضافه كرد: ايران خودرو فرايند كامل توليد شامل هدف گذاري، طراحي، آزمايش و توليد را به صورت مشترك با پژو تجربه كرده و در اين زمينه ها دانش فني و تجربيات بزرگي كسب كرده است كه مي تواند در پروژه هاي مشابه در آينده مورد بهره برداري قرار گيرد.

  13. #12
    زمان پیوستن
    12 Apr 2005
    شهر
    فعلاً پايتخت!
    گوشی موبایل
    6600
    نوشته‌ها
    493
    سپاس
    11
    از ایشان 24 بار و در 18 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    يكي نيس بگه كه شما كي خريدار بودين كه حالا سر اين قضيه باشين. نمي خواد چيزي بخرين فقط به حرف مردم گوش كرده و كمي (و فقط جهت رضاي خدا) هم به فكر اونا باشين.
    و اما اين خودرو به نظر كه جالبه و زييا ولي در مورد قيمتش نمي دونم به اندازه طراحيش هم زيباست يا نه. بالاخره بايد تحسين گفت اين نوآوري را.

  14. #13
    زمان پیوستن
    08 Aug 2005
    شهر
    تهران
    اتومبيل
    405
    گوشی موبایل
    w810i
    نوشته‌ها
    190
    سپاس
    1
    از ایشان 20 بار و در 12 نوشته سپاسگزاری شده است

    پیش گزیده

    برومیده جان احتمالا شما شوخی میکنید که میگید این ماشین زیباست..........
    فکر کنم ا این ماشین به بد شکلیه سایپا 141 باشه و شایدم بد تر از اون.........
    [به خود بیاندیش زیرا .......... هنگامیکه خداوند تو را افرید به خود احسنت گفت...

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

نشانک‌گذاری

نشانک‌گذاری

قوانین ایجاد گفتگو در تالار

  • شما نمی‌توانید گفتگوی جدید ایجاد کنید
  • شما نمی‌توانید پست جدید ارسال کنید
  • شما نمی‌توانید پیوست اضافه کنید
  • شما نمی‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها روشن هستند
  • شکلک‌ها روشن هستند
  • کد [IMG] اکنون روشن می‌باشد
  • کد [VIDEO] اکنون روشن مي‌باشد
  • HTML کد خاموش می‌باشد